Presedintele juriului competitiei Best Practice din cadrul celei de-a 23-a editii a Golden Drum va fi Eduardo Marques, Executive Creative Director la 180LA, California.
Multipremiat in competitii de renume precum Cannes, Open Show, London Awards, D&AD, Clio, El Ojo, Wave sau FIAP, Eduardo Marques a fost recompensat anul acesta la Cannes Lions cu Grand Prix for Good.
Eduardo Marques, ex-director de creatie la Pereira O’Dell SF si ex-director de creatie pentru proiecte speciale la Ogilvy Brazil, a colaborat de asemenea cu DM9, RMG Connect, JWT Bahrain si Ogilvy Interactive. El este mintea creativa din spatelor unor proiecte celebre precum: Airbnb – Birds, Hellmann’s Recipe Receipt, Airbnb Solving #Sochiproblems, Coke Happiness Refill, Whopper Face for Burger King sau Views.
Inscrierile in sectiunea Best Practice se pot face pana pe 29 august 2016.
PPC a avut o performanță solidă și în trimestrul al treilea, continuând tendința pozitivă din cele două trimestre anterioare. În…
Euforia Retreat & Spa a înregistrat în lunile de vară un grad de ocupare în medie de 80%, față de…
După o investiție de 2,5 milioane de euro, Ecletico Villa, un boutique hotel de patru stele, se lansează în centrul…
Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…
Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…
Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…