Premiu pentru un produs cosmetic românesc
Reading Time: 2 minuteCosmetic Plant a câștiat premiul Best Drugstore Skincare Product, în cadrul competiției German Beauty Award 2016, pentru Serul lift instant LiftUp.
Competiția German Beauty Award a avut 13 categorii printre care: Make-up, Nails, Drugstore Skincare Products sau Parfume. În cadrul acesteia, alături de Cosmetic Plant, au concurat și alte branduri renumite la nivel internațional precum Elisabeth Arden, M. Asam, nude by nature, Lavera sau Retrovue.
La categoria Drugstore Skincare Products, serul lift instant LiftUp din gama Cosmetic Plant a fost desemnat câștigător de către un juriu format din oameni din industria de beauty, proprietari de SPA-uri, Make-Up Artiști, producători de cosmetice, specialiști de beauty și beauty editori, care au analizat şi testat atent toate produsele înscrise în competiţie.
Algele marine sunt folosite tot mai frecvent în industria frumuseții, fiind bogate în minerale și vitamine. Printre efectele benefice asupra sănătății și pielii cele mai cunoscute sunt cele anti-aging, hidratante sau de combatere a celulitei.
Mai mult, în cadrul competiției germane, ambalajul produsului a jucat un rol foarte important, serul lift instant LiftUp având avantajul unei cutii elegante, cu două ferestre, care scoate în evidență sticluța cu pipetă, extrem de avantajoasă, deoarece permite o dozare mult mai exactă și mai sigură a produsului, fără riscul risipei sau unor accidente, așa cum este cazul recipientelor de tip fiolă.
German Beauty Award este o competiție aflată anul trecut la cea de-a doua ediție, având participanți însemnați din industria cosmetică și well-beeing.
Cosmetic Plant este o afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca de farmacista Ileana Mester. În ultimii patru ani, Cosmetic Plant a urcat pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection, Bruxelles. În 2015, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obținut Trofeul Internațional al Înaltei Calități (International High Quality Trophy) și, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 şi 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câștigat, în 2014 şi 2015, distincția Gold Award.
Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Cora – România Hypermarche, Carrefour, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedia, diverse farmacii independente, Plafar și alte magazine naturiste din țară. Produsele companiei sunt prezente şi pe plan extern în țări precum Ungaria, Iordania, Liban, Republica Moldova, Grecia, Portugalia, Spania, Franța, Cipru etc.
În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 110 produse împărțite în 16 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz