Spotlight, competiția dedicată startup-urilor din Europa de Est și organizată în cadrul conferinței How to Web, oferă anul acesta un premiu de peste 500.000 de euro, investiție care va reveni celui mai promițător startup. Spotlight este cea mai așteptată competiție pentru startup-urile din regiune, care aduce an de an un premiu-investiție record ce poate schimba întreaga traiectorie a unui startup early-stage.
Anul acesta, investiția este sindicalizată de unii dintre cei mai importanți investitori din Europa, precum: Credo Ventures, SMOK Ventures, Fiedler Capital, Underline Ventures, Fortech Investments și SeedBlink.
Startup-urile din Europa de Est sunt așteptate să se înscrie în Spotlight 2023, iar printre beneficiile participării la un astfel de program pentru un startup la început de drum se numără:
„Așteptăm cu interes să cunoaștem startup-urile participante la ediția de anul acesta a Spotlight, dar mai ales să le descoperim produsele și serviciile inovatoare. Ne dorim să vedem startup-uri curajoase, agile și determinate care au abilitatea să integreze cele mai noi tehnologii în soluții ce adresează nevoi actuale. Pe lângă sesiunile de mentorat, startup-urile participante au susținerea noastră în accesarea portofoliului de clienți și parteneri ai Orange. Le dorim tuturor succes și îi încurajăm să profite de ocazia de a obține feedback relevant de la cei mai importanți jucători din piață”, a declarat Cristian Pațachia-Sultanoiu, Development & Innovation Manager, Orange România.
Startup-urile pot aplica pentru Spotlight 2023 până la finalul lunii iulie. Competiția este dedicată startup-urilor de tehnologie din Europa de Est, cu potențial mare de scalabilitate, un produs cu suficientă stabilitate și tracțiune, perioadă de activitate până în 5 ani și care să nu fi primit investiție mai mare de 500.000 de euro.
Înscrierile se fac pe pagina dedicată a How to Web: https://www.howtoweb.co/spotlight-2023/ Din totalul de startup-uri înscrise în Spotlight, 40 vor fi selectate să participe în programul de matchmaking, iar 20 dintre acestea își vor putea prezenta business-ul pe scena dedicată startup-urilor, în fața investitorilor și a audienței How to Web 2023.
Schneider Electric a anunțat cele mai recente rezultate ale programului său Schneider Sustainability Impact (SSI) și rezultatele sale financiare pentru…
Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…
NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…
Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…
Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…