Premiile Top 3 ADC ale anului 2020
Reading Time: 2 minuteADC România prezintă marii câștigători ai premiilor Top 3 ADC, ediția cu numărul 5: Titlul Ideea Anului revine campaniei Banca Transilvania – Hai să facem treabă, România!; Andrei Tripșa (Next Advertising & Three) este Art Director of the Year, iar Copywriter of the Year este Sabin Staicu (Three). Premiul Brandul Anului este câștigat de Cămara noastră.
Premiul Art Director of the Year 2020 merge către Andrei Tripșa (agențiile Next Advertising & Three), ale cărui proiecte prezente în top sunt: campaniile Banca Transilvania – NEO și Banca Transilvania – Hai să facem treabă, România!, ambele premiate cu Lucrarea Lunii în noiembrie și decembrie (Three); Savoria – Făcută din bun și din bine, care a câștigat Locul 1 în luna octombrie (Three) și #BringoGirls, campanie premiată cu Locul 3 în luna februarie, pentru brandul Bringo (Next Advertising).
Copywriter of the Year este Sabin Staicu (Three). Proiectele care poartă semnătura lui Sabin în topul anului 2020 sunt: campaniile Neo și Hai să facem treabă, România!, create pentru Banca Transilvania, care au câștigat în lunile noiembrie, respectiv decembrie titlul de Lucrarea Lunii; dar și Savoria – Făcută din bun și din bine, Locul 1 în categoria TV în luna octombrie.
Idea of the Year în 2020 este execuția contextuală a campaniei Hai să facem treabă, România! realizată cu ocazia Zilei Naționale a României. Spotul care a câștigat în luna decembrie Lucrarea Lunii & Locul 1 în categoria TV devine astfel o urare ieșită din comun, un colaj format din antrenamentele Simonei Halep – un exemplu de perseverență. Echipa creativă este formată din Andrei Tripșa și Sabin Staicu.
Cămara noastră este Brand of the Year 2020, cu o prezență constantă în top prin premiile pentru seria online Bucate ca la carte: episodul Masa lui Rebreanu a câștigat în luna martie titlul Lucrarea Lunii. De același titlu s-a bucurat și episodul Masa lui Caragiale în luna iunie, iar în septembrie a câștigat Locul 1 în categoria Digital Masa lui Mateiu Caragiale.
În urma punctajului oferit de membrii Art Directors Club România campaniilor înscrise de-a lungul anului, agențiile care bifează cele mai multe prezențe în Top 3 ADC*RO 2020 sunt:
- 1. Jazz Communication
- 2. DDB România
- 3. Three
- 4. MullenLowe România
- 5. MRM România
Idea of the Year a fost votată de către membrii ADC dintre cele 12 proiecte care au fost Lucrarea Lunii în 2020, iar Brand, Art Director, Copywriter of the Year și topul agențiilor au fost stabilite pe baza unui sistem de calcul, în funcție de numărul de prezențe din top și a pozițiilor ocupate. Au contat așadar titlurile de Lucrarea Lunii, Locul 1, Locul 2 și Locul 3.
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numără: Şcoala ADC*RO, ADC Focus şi Top 3 ADC.
Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz