Agentia Anului 2016 la prima editie a festivalului local de creativitate Premiile FIBRA a fost desemnata McCann Worldgroup Romania. Agentia avut 32 de nominalizari si a castigat 26 de premii cu campanii dezvoltate pentru: Vodafone, Coca-Cola, KFC, Paul, Pizza Hut, 7 Seri, Fundatia Renasterea, Untold, Cif, Rom Autentic.
Proiectul ales de juriul international al competitiei, prezidat de Kevin Brady, Executive Creative Director la Droga5, pentru titul de Campania Anului a fost CohnandJansen JWT – „Testul Puritatii” (AQUA Carpatica).
Juriul a acordat 3 premii Grand FIBRA si 21 de premii Gold FIBRA in cele 14 categorii si 42 de sectiuni de concurs ale festivalului.
Lista completa a castigatorilor de Bronze, Silver, Gold si Grand FIBRA poate fi citita aici: http://www.iqads.ro/articol/34800/premiile-fibra-anunta-castigatorii-primei-editii-mccann-worldgroup-romania-este
In total, Premiile FIBRA au insemnat 371 de lucrari inscrise de 68 de agentii si freelanceri.
Copywriterul Anului este Sandra Bold (McCann Worldgroup Romania), care a lucrat la campaniile KFC Romania – “Little money, big fun” (McCann Worldgroup Romania), KFC Romania – “Fakation” (McCann Worldgroup Romania), Fundatia Renasterea – “Pin the pink” (McCann Worldgroup Romania) si PAUL Romania – “Bittersweet pies” (McCann Worldgroup Romania).
Miruna Macri este Art Director-ul Anului 2016, ea participand la campaniile ACR – #seatbeltb00bing (Publicis Romania), ACR – “Street View Test” (Publicis Romania), Dacia – “Renault Zoe” (Publicis Romania) si PAUL Romania – „Bittersweet pies” (McCann Worldgroup Romania).
Clientul Anului desemnat de juriul international este Vodafone Romania.
Castigatorii competitiilor Young FIBRA
In cadrul ADventura URSUS, Locul 1 (Gold) a revenit echipei Catalina Ceparu-Schmidt Ionut, lucrarea lui Constantin-Alin Carlaont s-a clasat pe Locul 2 (Silver), iar Daniela Bacinschi ocupa Locul 3 (Bronze).
Dubla Provocare Carrefour a avut 6 lucrari premiate. Designurile de catalog castigatoare au fost realizate de Alexandru Popa (Locul 1 – Gold), Bogdan Petean (Locul 2 – Silver) si, din nou, Alexandru Popa (Locul 3 – Bronze). In ce priveste idea board-urile, Locul 1 (Gold) a revenit echipei Karla Georgescu, Irina Tanase, Andreea Calarasu, Serban Roman. Anamaria Filip si Dragos Morman au ocupat Locul 2 (Silver), iar Silviu Antohe & Laura Ionescu s-au calificat pe Locul 3 (Bronze).
Juriul Premiilor FIBRA a fost prezidat de Kevin Brady (Executive Creative Director, Droga5 New York) si ii include pe Evgeny Primachenko (Wieden+Kennedy Amsterdam), Karpat Polat (KARPAT), Bruno Luglio (R/GA New York), Robert Nagy (HEAVY), Olivia Walsh (apple tree communications), Radinka Danilov (Ruskin & Hunt) si Wendy Richardson (72andSunny Netherlands).
Gala primei editii a Premiilor FIBRA a avut loc pe 6 mai la Hotel Caro din Bucuresti.
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…