Stiri Tech

Platformele online ale grupului DIGI adoptă formatul DAI. Care sunt avantajele pentru parteneri

12 apr. 2021 2 min

Platformele online ale grupului DIGI adoptă formatul DAI. Care sunt avantajele pentru parteneri

Reading Time: 2 minute

Platformele digitale Digi24, Digi Sport și Digi Online au lansat, în parteneriat cu Google, formatul Dynamic Ad Insertion (DAI), în premieră pentru mediul digital din Europa Centrală și de Est. Noul format este disponibil pe site-ul digi24.ro (variantele desktop și mobile) și a fost dezvoltat cu ajutorul Digi Soft IT. De asemenea, soluția este în curs de implementare atât pe digisport.ro , cât și pe aplicațiile Digi24, Digi Sport și Digi Online.

Dynamic Ad Insertion este o tehnologie nouă de inserare a reclamelor/ ad-urilor de tip video în streamurile live difuzate pe site-urile furnizorilor de conținut, care asigură o experiență fluidă  pentru utilizatori, asemănătoare cu cea de la TV, oferind în același timp beneficiile de care dispune publicitatea online. De asemenea, DAI permite difuzarea reclamelor targetate în mod unic către fiecare utilizator pentru întreg conținutul și pentru toate dispozitivele.

Avantaje pentru branduri

Printre cele mai importante avantaje ale brandurilor care vor să își afișeze conținutul prin intermediul acestei tehnologii, se numară:

  • Oferă brandurilor posibilitatea de a-și afișa mesajele publicitare video pe un conținut premium și calitativ;
  • Brandurile beneficiează de monitorizare și raportare în detaliu a rezultatelor campaniei, specifice mediului online;
  • Brandurile au posibilitatea de a utiliza un număr mare de targetări (în funcție de: locația utilizatorului, de oră și zi), pot alege poziția din calupul publicitar în care vor să se afișeze ș.a.;
  • Oferă utilizatorilor o experiență fluidă, lipsită de întreruperi, crescând astfel șansele ca aceștia să interacționeze direct cu materialul publicitar.

Experiență unitară

Pe măsură ce televiziunea tradițională se aliniază cu mediul digital, utilizatorii își doresc o experiență a vizionării unitară și calitativă atât la TV, cât și online și conținut personalizat relevant al reclamelor pentru fiecare utilizator în parte.

”Cele mai importante beneficii pe care le aduce formatul sunt atât pentru cei care comandă inserarea reclamelor, întrucât acestia se asigură de o targetare si raportare precise, specifice doar mediului online, dar și pentru utilizatorul final, care va beneficia de conținut personalizat si relevant”, a declarat Valentin Știrbu, Head of Digital Media Digi / RCS & RDS.

Array
One Comment
  1. Catalina
    Este bine de stiut, multumesc pentru informatie!

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: