Premieră pe piața luxului din România
Reading Time: 2 minuteCu o investiție de 300.000 de euro, primul magazin TAG Heuer din sud-estul Europei a fost deschis în Băneasa Shopping City, prin intermediul Cellini.
Cellini, în calitate de partener oficial TAG Heuer în România anunță deschiderea primului magazin monobrand din sud-estul Europei, al prestigiosului producător elvețian de ceasuri. În deschiderea magazinului compania a investit aproximativ 300.000 de euro.
Situat la parter, lângă Cellini Grand Boutique, magazinul TAG Heuer promite să ofere o experiență unică, atât prin designul exclusivist cât și prin modelele de ceasuri prezentate. Astfel, împătimiții mărcii și publicul interesat de cele mai actuale colecții de ceasuri pot pătrunde în universul TAG Heuer. Ceasuri din colecțiile Carrera, Formula 1, Connected, Aquaracer etc. pot fi găsite de acum în Băneasa Shopping City.
“Suntem onorați să deschidem primul magazin monobrand TAG Heuer din Sud-Estul Europei. Cu atât mai mult cu cât conceptul noului magazin aduce cu sine inovație și cucerește printr-un design interior și exterior de excepție, oferind o experiență de shopping unică, alături de personalul experimentat gata să facă cele mai potrivite recomandări în materie de ceasuri”, a declarat Dragoș Nicolae, Managing Partner Cellini Group.
Cu o pasiune desăvârșită încă de la înființare pentru domeniul sportiv – cursele de mașini, în special, TAG Heuer reprezintă una dintre cele mai apreciate mărci de ceasuri din lume. De-a lungul istoriei sale, mecanismele și inovațiile TAG Heuer au atras atenția întregii lumi orologiere: inventarea și brevetarea “pinionului oscilant” (1887), primul cronograf de bord pentru automobile (1911), primul cronometru “Autavia” pentru mașinile de curse (1933), lansarea legendarului cronograf “Carrera” (1964), primul cronograf cu cuarț “Chronosplit” din lume (1975), conceptul revoluționar și unic al colecției “Monaco” sau reinventarea oscilatorului “Pendulum”.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz