Up România anunță lansarea Up Play și devine astfel prima companie din industria beneficiilor extrasalariale care asociază un modul complex de gamification unei aplicații mobile
În prima etapă modulul este disponibil pentru utilizatorii de carduri Up Dejun din București și Ilfov, urmând a fi extins în toată țara, pentru mai multe produse din portofoliul companiei
Up Play își propune să schimbe modul în care beneficiarii își utilizează cardurile de masă, încurajându-i să descopere noi experiențe în locațiile HoReCa partenere, cum ar fi restaurante, cafenele, cofetării și multe altele. În schimbul unor tranzacții, utilizatorii vor primii monede Up Coins care se vor transforma în vouchere de cumpărături la diverși parteneri.
Up Play este mai mult decât un simplu modul adăugat în aplicația Up Mobil, este o inovație care redefinește interacțiunea utilizatorilor cu beneficiile extrasalariale, transformă experiența utilizării tichetelor de masă într-o activitate distractivă și interactivă. Prin integrarea mecanismului de gamification, Up România oferă utilizatorilor o experiență modernă, adaptată stilului de viață al generațiilor actuale, în special al tinerilor.
“Suntem mândri să fim primii care aducem gamification într-o aplicație de beneficii în România, ceea ce nu doar că ne poziționează ca pionieri în domeniu, dar ne permite și să sprijinim antreprenorii din HoReCa. Astfel, nu doar că îmbunătățim experiența utilizatorilor noștri, dar contribuim și la dezvoltarea și succesul afacerilor locale”
Loredana Vătăvoiu, Director de Marketing și Comunicare, Up România.
„Up Play nu este doar un proiect, ci o poveste despre cum ideile pot prinde viață atunci când oamenii sunt încurajați să își exprime creativitatea. Totul a început cu un concurs intern, unde echipa noastră și-a adus împreună pasiunea și inovația, dovedind că inovația nu este doar un concept abstract, ci poate să se transforme într-un produs concret. Această competiție este dovada că atunci când le oferim colegilor noștri spațiul să fie creativi, ei pot transforma ideile în realitate și pot aduce un plus de valoare nu doar companiei, ci și fiecărui client în parte”, a completat Loredana.
Instalând aplicația UP Mobil, utilizatorii de carduri Up Dejun din București și Ilfov pot accesa direct modulul Up Play. Odată activat, aceștia pot participa la misiuni zilnice și tranzacționale, prin care vor colecta Up Coins:
Monedele Up Coins acumulate pot fi folosite pentru achiziționarea unor vouchere valorice de la diverși parteneri din domenii precum fashion, cultural, beauty, travel și retail. În viitor, modulul va fi extins pentru a include noi tipuri de misiuni și va fi disponibil pentru toate produsele din portofoliul Up.
Lansarea Up Play urmărește și schimbarea comportamentului utilizatorilor de carduri de masă, încurajându-i să descopere noi locuri și să acceseze noi experiențe. Acest modul inovator nu doar că le oferă utilizatorilor beneficii suplimentare, dar și sprijină antreprenorii din HoReCa, generând venituri și stimulând afacerile locale care acceptă plata cu cardurile Up.
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…