Stiri

Premieră mondială: Steak Burger cu foiță de aur

Reading Time: 2 minute

Hard Rock International și-a relansat oferta, aceasta fiind cea mai amplă inovare a meniului din istoria companiei, cu peste 20 de produse noi, printre care și o premieră mondială: primul Steak Burger acoperit cu foiță de aur de 24 de karate.

 va genera în România donații din vânzări către Asociația S.O.S Satele Copiilor.

Steak Burgers nu sunt singurele preparate inovatoare incluse în noul meniu Hard Rock, care va cuprinde și selecția de Boozy Milkshakes (pe bază de alcool), Sliders și Shareables.

Lansarea globală a noului meniu este un tribut adus legendelor originale care au deschis ușile primului Hard Rock Cafe în Old Park Lane din Londra, pe data de 14 iunie 1971.

Noua gamă include:

The 24-Karat Gold Leaf Steak Burger – un Steak Burger din carne proaspătă de vită Angus, cu foiță de aur comestibilă de 24 de karate, cu brânză Cheddar, salată verde, o felie de roșie și inele de ceapă roșie.

Original Legendary Burger – burgerul cu care a început totul – proaspăt, cu șuncă afumată, brânză Cheddar, inele crocante de ceapă, salată și felii de roșii, servit alături de sosul casei.

The Big Cheeseburger – Steak Burger cu trei felii de brânză Cheddar topite, servit cu salată verde, felii de roșii și ceapă roșie.

Double Decker Double Cheeseburger – un tribut adus Burgerului „Down Home Double Burger” de la Hard Rock Londra din 1971, precum și emblematicelor autobuze cu etaj, este compus din doi Steak Burgers, brânză, maioneză, o felie de roșie, salată verde și ceapă roșie.

BBQ Bacon Cheeseburger – Steak Burger asezonat cu un amestec de condimente și cu sos barbeque pregătit în casă, inele de ceapă, brânză cheddar, bacon afumat, salată verde și o felie de roșie.

Pe tot parcursul anului, Hard Rock Cafe va oferi varietăți de milkshake în ediții limitate, iar oaspeții care doresc să-și creeze propriile combinații de produse din meniu se vor bucura de noile Sliders și Shareables ale Hard Rock Cafe.

Hard Rock International are locații în 73 de țări, care includ 184 de cafenele, 237 de Rock Shops, 28 de hoteluri și 11 cazinouri.  

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Boon, un start-up românesc, aduce economia circulară în companii

Boon, un start-up inovator fondat în România, anunță lansarea oficială a platformei sale, care îmbină comerțul între colegi cu susținerea…

54 de minute ago

Zilele Biz 2024: Cum se consolidează dinastiile de business și care este rolul meritocrației în reușita antreprenorială

Afaceri rămase în familie, afaceri între frați, între părinți și copii, toate cu un numitor comun: meritocrația. Să construiești un…

o oră ago

20 de jurați vor decide care sunt cele mai inovatoare startup-uri de tehnologie la prima ediție a Romania Startup Awards

20 dintre cei mai cunoscuți investitori și experți în tehnologie & dezvoltare de business din România vor decide care sunt…

o oră ago

Efectul Black Friday: „Până la finalul zilei, epuizasem 10% din stocul pentru un an întreg”

La primul eMAG Black Friday la care au participat, în 2018, Daniel Blaga și echipa Zoopie credeau că sunt gata…

2 ore ago

Cel mai bun instrument pentru era AI: cum să vă alegeți laptopul potrivit

Anul acesta, accentul se pune tot mai mult pe valorificarea inteligenței artificiale (AI) pentru creșterea productivității, iar peisajul calculatoarelor personale…

3 ore ago

Silvia Ion, Horeca Insight: „Ne dorim să extindem expoziția cu o componentă internațională mai puternică”

Silvia Ion, Managing Partner, Horeca Insight și co-organizator Food Service & Hospitality Expo ne-a vorbit despre noutățile pe care le…

3 ore ago