Companii

Prefera Foods, investiție de 4 mil. euro în gama de produse fresh ”de Azi”

Reading Time: 3 minute

Prefera Foods lansează gama de produse fresh “de Azi“ – 14 produse din ingrediente de calitate, fără aditivi și conservanți, pline de prospețime și cu beneficii importante asupra sănătății. După marca premium “Capricii și Delicii”, compania a investit, în ultimul an, aproximativ 4 milioane de euro pentru dezvoltarea acestui segment.

Noua gamă de produse fresh “de Azi“, disponibilă deja în marile lanțurile de magazine (Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Lagardere, Metro, Profi, Real), cuprinde cinci tipuri de supă cremă de legume, șase variante de smoothie-uri și trei sucuri fresh.  O nouă provocare de la Prefera Foods, sub un nou concept, care promovează alimentația echilibrată și stilul de viață armonios.

Cu o piață de desfacere în plină expansiune, produsele din gama “de Azi“ aduc câteva inovații importante pentru consumatorii moderni și activi. Ambalajele exclusiv din sticlă ale produselor “de Azi”oferă garanția unui gust delicios și natural, fiind păstrate astfel toate calitățile nutriționale ale legumelor și fructelor din care sunt produse.

”Am vrut să aducem o inovație la raftul de mâncare fresh, iar ideea ambalajelor de sticlă a venit firesc.  Când am dezvoltat gama de supe, am avut în minte consumatorul modern care dorește să mănânce sănătos, dar are nevoie de soluții simple și accesibile. ”De Azi” este prima marcă națională de supă cremă la borcan din sticlă, un ambalaj foarte practic, pretabil pentru a fi încălzit la cuptorul cu microunde, dar care apoi poate fi reutilizat”, spune Celina Condorovici, director de marketing al Prefera Foods.

Supele cremă marca ”de Azi” sunt produse din mazăre, linte, roșii, broccoli sau hribi și au rețete certificate de European Vegetarian Union cu ștampila vegană V-Label. Astfel, se adresează nu doar publicului larg, ci și persoanelor vegetariene sau vegane.

Planurile de extindere vizează includerea acestor supe și în canale alternative de vânzări, cum ar fi automatele de vânzări și benzinării. Compania are în vedere crearea unui ambalaj, tot din sticlă, dar mult mai potrivit acestei modalități de comercializare.

Smoothie-urile ”de Azi” sunt 100% naturale, reprezintă o combinație de gust exotic în culori vii, grupate în jurul unui element definitoriu, marcat chiar pe eticheta produselor (Zen, Tonic, Exotic, Voios, Vibrant și Vivant), păstrând totodată proprietățile nutriționale ale fructelor. Gama mai cuprinde și trei tipuri de sucuri fresh, fără concentrat, fără apă sau zahăr adăugate, produse din portocale, grepfrut sau ananas.

” În gama de smoothie, am introdus mixuri inovatoare de fructe exotice, în culori vii, vibrante și care sunt recunoscute pentru beneficiile lor asupra sănătății, cum ar fi graviola, acai, mango, fructul dragonului. Am făcut multe degustări cu consumatorii, iar rețetele câștigătoare au fost transformate în smoothie-uri fresh. Am ales ambalajele de sticlă, cu etichetă transparentă, pentru a le oferi consumatorilor ocazia de a vedea culoarea și consistența produselor “de Azi”. Nu de puține ori, alegem alimentele și produsele alimentare de la raft și în funcție de culoare, de felul în care arată și ne fac poftă. Produsele noastre se adresează consumatorilor informați și exigenți care își doresc hrană curată și la îndemână, dar care să le ofere ceva în plus, un plus de încredere și gust bun”, Celina Condorovici, director de marketing.

Compania estimează că, până la finalul acestui an, gama ”de Azi” va ajunge la 10% din totalul vânzărilor Prefera Foods. Anul trecut, compania a avut o cifră de afaceri de aproximativ 12,3 milioane de euro. Prefera Foods are o tradiție de 10 ani și este cotată, în prezent, drept unul dintre cei mai mari jucători de pe piața conservelor, având fabrică de producție în județul Alba.

În 2017, antreprenorul Raul Ciurtin a  preluat pachetul majoritar și, tot atunci, compania a trecut printr-un amplu proces de restructurare și modernizare a portofoliului, ce a coincis și cu relansarea pe piață a mărcii premium, ”Capricii și Delicii”. În această gamă sunt pateuri de ficat, paste vegetale din semințe de floarea-soarelui, zacuscă, ciorbe și mâncăruri gătite.
Totodată, portofoliul Prefera Foods a fost extins, tot în 2017, prin preluarea fabricii Salconserv din Mediaș. Astfel, sub marca ”Salconserv” a fost revitalizat un brand cu vechime, prin îmbinarea rețetelor tradiționale cu rafinamentul culinar modern.  

Oana Voinea

Recent Posts

Micii producători artizanali vin în premieră la FoodService & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS

Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…

5 ore ago

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…

5 ore ago

NEXXT Summit: AI în acțiune – pregătim generațiile care schimbă viitorul

NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…

5 ore ago

București, pe locul 5 în topul destinațiilor de Craciun din Europa

Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…

6 ore ago

Limitless Agency – vânzări record de 100 milioane euro de Black Friday 2024

Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…

7 ore ago

Târgul de Crăciun din Sibiu se deschide pe 15 noiembrie

Sibiu redevine Capitala Crăciunului vineri, 15 noiembrie, de la ora 18:30, când luminile festive vor străluci în bradul de Crăciun…

10 ore ago