Prea multe campanii mici in online
Reading Time: 2 minute<p> In acest moment, avem prea multe campanii mici in online si prea putine campanii care isi propun sa schimbe market share-urile. Costin Radu, Managing Partner, The Geeks, spera ca pe viitor sa vada lucrari din ce in ce mai integrate. </p> <p> </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie care sa premieze creativitatea in comunicare?</strong></p> <p> Dincolo de rolul lor de a hrani sau de a intarata orgolii, festivalurile sunt, poate, cea mai buna modalitate de a promova lucrarile create de agentii. Un premiu la un festival nu inseamna altceva decat o modalitate de a promova o campanie sau o executie, teoretic, foarte buna. Astfel, prin festivaluri, cresc sansele de a-ti face lucrarile cunoscute si, implicit, de a primi invitatii la pitch-uri sau de a lucra pentru clienti noi. Prin urmare, vrem, nu vrem, e important sa pastram cea mai pasionala dintre metodele de a promova lucrarile bune ale agentiilor care chiar le fac.</p> <p> </p> <p> <strong>Cat de importanta este creativitatea in online si cat de mult credeti ca s-a dezvoltat acesta categorie in ultimii ani?</strong></p> <p> Creativitatea nu este importanta doar online. Este importanta in toate disciplinele comunicarii si in toate tipurile de medii. Fara creativitate nu exista comunicare. Creativitatea in advertising este, de cele mai multe ori, raspunsul direct la intrebarea “cum ne diferentiem?”. Daca toata lumea ar face mereu acelasi lucru in comunicare, comunicarea nu ar avea foarte mult sens.</p> <p> </p> <p> <strong>Ce sperati sa se intample in urmatorii ani in acesta categorie?</strong></p> <p> Daca ne referim la online, personal, sper sa vedem lucrari din ce in ce mai integrate. Adica sa vedem din ce in ce mai multe campanii care leaga foarte bine digital-ul cu tv-ul, cu outdoor-ul, cu print-ul, cu radio-ul etc. Cred ca, in acest moment, avem prea multe campanii mici in online si prea putine campanii care isi propun sa schimbe market share-urile. Se fac foarte multe concursuri, promotii minuscule, aplicatii sau bannere si foarte putine campanii cu idei puternice si obiective indrazne</p> <p> </p> <p> <strong>Costin Radu jurizeaza in categoria Online din cadrul <a href=”http://www.adcromania.ro”>ADC*RO Awards 2013</a>.</strong></p> <p> </p> <p> <strong>Gala de premiere va avea loc pe 2 decembrie, la ArCuB.</strong></p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz