Aflata la cea de-a sasea editie, PR & WEB 2016, conferinta dedicata PR-ului si comunicarii digitale in era web-ului social, prezinta cele mai noi concepte, instrumente de lucru si tehnologii pe care le au la dispozitie profesionistii din domeniu.

Afla alaturi de cei mai buni specialisti din domeniu tendintele care modeleaza PR-ul viitorului si reperele care dau tonul schimbarii!

Lansare Exclusiva – Studiu Biz si Unlock Market Research despre industria de PR si Top Agentii de PR

O radiografie a industriei de PR din Romania ce ia in calcul atat indicatori de business, cat si indicatori calitativi, rezultati din analiza asteptarilor si a perceptiilor pe care clientii serviiciilor de PR le au fata de agentiile de comunicare cu care lucreaza.

  • 12.00 - 13.00: Inregistrarea participantilor

    Inregistrarea participantilor

  • 13.00 – 13.15: 24 de ani de PR romanesc - O perspectiva subiectiva

    Gabriel Paslaru, Fondatorul PERFECT Ltd.Co.Srl, prima agentie de PR din Romania

  • 13.15 – 14.00: Sesiunea 1: STRATEGIE. SUCCES SI EFICIENTA IN PR

    Numeroasele fete ale rezultatelor in PR. Importanta alinierii strategiilor de comunicare la interesele de business.

    Speakeri:
    Crenguta Rosu, Managing Partner, DC Communication
    Felicia Moga, Senior Group Manager, DC Communication
    Alexandra Maier, CSR Specialist, Avon

  • 14.00 – 15.00: CE ASTEPTARI AU CLIENTII DE LA AGENTIILE DE PR?

    Luiza Domnisoru, Sef Serviciu Relatii Publice, Directia Comunicare Grup Renault Romania
    Roxana Grigorean, Corporate Communication Manager, Samsung Electronics Romania
    Maria Gavrilescu, director de marketing, Vincon Romania
    Radu Tanase, Managing Partner, Calif

  • 15.00 - 15.30: Pauza de cafea

    Pauza de cafea

  • 15.30 – 16.00: Pepita Adelmann, Business Development, EMEA, Ketchum

    Pepita Adelmann, Business Development, EMEA, Ketchum

  • 16.00 – 17.00: Sesiunea 2: MANAGEMENTUL TALENTELOR IN PR

    Industria de PR se transforma iar provocarile cu care se confrunta la ora actuala profesionistii din industrie nu mai tin doar de educarea pietei, interactiunea cu clientii sau gasirea locului la masa discutiilor la nivelul deciziilor luate de top management. Domeniul se redefineste, fapt ce atrage an de an noi provocari si oportunitati, dar are si probleme specifice ca orice industrie de sine statatoare, printre care criza talentelor este una dintre ele.

    Teme de discutie:
    • Plan de cariera in PR. Cum faci cariera in PR?
    • Angajator vs. Angajat in PR. Ce cauta angajatorii? Ce asteapta angajatii?
    • Provocarile antreprenoriatului in PR
    • Inflatia ”specialistilor”. De câta experienta este nevoie pentru un specialist in PR?

    Speakeri:
    Oana Bulexa, Managing Director, MSLGROUP The Practice
    Monica Jitariuc, Managing Director, MSLGROUP The Practice
    Andreea Raceanu, Lector Universitar Doctor, SNSPA, Facultatea de Comunicare si Relatii Publice
    Oana Ciornei, Managing Director, AMROP

  • 17.00 - 17.15 Pauza de cafea

    Pauza de cafea

  • 17.15 - 17.45: Freelancing in PR, intre mit si realitate

    Speakeri:
    Anca Rancea, Presedinte, Asociatia Freelancerilor
    Ruxandra Predescu, Consultant comunicare, Freelancer

  • 17.45 - 18.15: CE POT INVATA COMUNICATORII ROMANI DIN CAMPANIA PENTRU ALEGERILE AMERICANE

    Speakeri:
    Monica Botez, Managing Partner, Golin Romania
    Eugen Suman, Executive Creative Director, MullenLowe

  • 18.15 – 18.40: Sesiunea 3

    EXCLUSIV

    Prezentarea rezultatelor celei de-a patra editii a studiului Biz si Unlock Market Research despre industria de PR din România.
    Topul agentiilor de PR din România este realizat in baza colectarii si analizei indicatorilor care vizeaza masurarea performantelor financiare ale agentiilor si a imaginii pe care acestea o au in rândul companiilor care platesc pentru servicii de consultanta in comunicare.

    Speakeri:
    Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research
    Alexandra Cojocaru, Quantitative Research Manager, Unlock Market Research

  • 18.40 - 19.00: PAUZA DE CAFEA

    Pauza de cafea

  • 19.00 – 20.00 BIZ PR AWARDS GALA 2016

    In PR conteaza relevanta. Conteaza eficienta si creativitatea. Conteaza oamenii si experienta. Conteaza rezultatele masurate in premii, dar mai ales cele masurate in performanta de business.
    Revista Biz si Unlock Research au realizat un studiu despre industria de PR din Romania si un top al agentiilor, pe baza caruia ii premiem pe cei mai buni specialisti ai industriei romanesti de relatii publice.

    Gala BIZ PR AWARDS 2016:

    Premiile vor fi acordate astfel:

    1. Premiul pentru notorietate in PR
    2. Premiul pentru cea mai buna reputatie in PR
    3. Premiul pentru cea mai rapida ascensiune
    4. Premiul pentru performanta financiara
    5. Premiul pentru performanta in PR
    6. Premiul pentru creativitate in PR
    7. Premiul de excelenta in PR