Aflata la cea de-a sasea editie, PR & WEB 2016, conferinta dedicata PR-ului si comunicarii digitale in era web-ului social, prezinta cele mai noi concepte, instrumente de lucru si tehnologii pe care le au la dispozitie profesionistii uneia dintre cele mai dinamice industrii ale zilelor noastre. Afla alaturi de cei mai buni specialisti din domeniu tendintele care modeleaza PR-ul viitorului si reperele care dau tonul schimbarii.

Pepita Adlemann

Pepita Adlemann

Business Development, EMEA, Ketchum Londra

Mai multe detalii

Pepita Adelmann (30) conduce echipa EMEA New Business de la Ketchum din Londra. Nascuta in Viena, Pepita a lucrat cu Ketchum timp de 7 ani. La Viena a condus conturi nationale si internationale ale clientilor ca si consultant senior, cu accent pe creativitate si relatii mass-media. In 2014 a castigat competitia Young Lions de la Cannes, iar de atunci a fost implicata in aducerea proiectelor creative la concursuri internationale. Pepita este trainer la Universitatea Ketchum si detine un Master in Comunicatii Publice.

Alexandra Maier

Alexandra Maier

Corporate Social Responsability Specialist, AVON Romania

Mai multe detalii

De peste 2 ani, Alexandra este responsabila de trasarea si implementarea strategiei anuale si a programelor de responsabilitate sociala derulate de AVON Romania: Campania de lupta impotriva cancerului la san si Campania Respectului. Mai multe recorduri AVON i se datoreaza: in vara aceasta, ea si-a pus semnatura pe campania #cancelcancer si a reusit sa organizeze nu mai putin 10 marsuri roz in tara, iar la inceputul lunii octombrie, prin organizarea unui concert social, a reusit sa stranga intr-o singura zi 15 000 euro, suma ce va fi donata prin proiectele care sustin lupta impotriva cancerului la san.

Luiza Domnisoru

Luiza Domnisoru

Sef Serviciu Relatii Publice, Directia Comunicare Grup Renault Romania

Mai multe detalii

Cu o experienta de 18 ani in comunicare si jurnalism, Luiza Domnisoru (39 ani) este licentiata in jurnalism (FJSC) si are un master in relatii publice si publicitate. A debutat ca documentarist la cotidianul “Curentul”, iar in primii ani de cariera a fost editor de stiri externe la agentia de presa “Mediafax”. A coordonat fluxul “Media&Advertising” al aceleiasi agentii si a detinut pozitia de PR Manager la agentia New Open Media. In 2003, s-a alaturat echipei de comunicare a TVR, unde a coordonat numeroase conferinte si evenimente, iar in 2004, a devenit sef Serviciu Comunicare Exerna TVR. In Grupul Renault lucreaza din 2008, ca sef Serviciu Relatii Publice si este responsabila de organizarea de evenimente, conferinte de presa si identificarea de parteneriate si sponsorizari pentru Dacia si Grupul Renault Romania. Din 2011, este colaborator al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii si cadru didactic asociat al Facultatii de Litere (Universitatea din Bucuresti).

Monica Jitariuc

Monica Jitariuc

Managing Director, MSLGROUP The Practice

Mai multe detalii

Monica Jitariuc este un profesionist cu experienta variata in comunicare, lucrand de-a lungul carierei ei de 16 ani atat de partea clientului, cat si de cea a agentiei. A inceput facand PR institutional in cadrul Ministerului Apararii Nationale. Apoi, a lucrat in advertising, marketing comunicare interna si PR. A infiintat in 2010 departamentul de social media al agentiei MSLGROUP The Practice. In echipa agentiei Monica a contribuit la campanii de succes in industrii diverse, multe dintre ele premiate la competitii locale si international. Este trainer inspirational si speaker apreciat la conferintele de profil. In 2014 a primit premiul pentru Excelenta in PR de la IAA (International Adevrtising Association).

Crenguta Rosu

Crenguta Rosu

Managing Partner, DC Communication

Mai multe detalii

Cu peste 20 de ani de experienta in domeniul comunicarii dintre care cei mai multi petrecuti la DC Communication, Creguta Rosu este consultant in domeniul strategiilor de comunicare integrata pentru clienti din diferite industrii (Telecom, Banking, Asigurari, IT&C, FMCG, Servicii Profesionale, Servicii Financiare, Auto) si institutii. Este membru IPRA, membru fondator al CCRP si ARRP.

Oana Bulexa

Oana Bulexa

Managing Director, MSLGROUP The Practice

Mai multe detalii

Oana Bulexa este absolventa a Academiei de Studii Economice Bucuresti si are o experienta de 13 ani in domeniul comunicarii, de la jurnalism, la marketing direct si PR. Dupa o experienta de patru ani ca jurnalist de televiziune, Oana a inceput sa lucreze in PR in 2005. La The Practice, a ocupat pozitii cu responsabilitati din ce in ce mai mari, de la Consultant la Consumer Practice Director, apoi Head of PR Department pana la pozitia curenta de Co-Managing Director.

Felicia Moga

Felicia Moga

Senior Group Manager, DC Communication

Mai multe detalii

Felicia Moga are o experienta de peste 20 de ani in domeniul comunicarii, din care 16 in cadrul DC Communication. Este Senior Group Manager. S-a specializat in comunicare de criza, asistand echipele de management din organizatii sa pregateasca si sa gestioneze comunicarea in situatiile de criza (proiecte derulate cu GDFSuez, Michelin, Raiffeisen Bank, Alka, Brau Union). Este adepta si practicanta a comunicarii integrate, unghi din care abordeaza strategiile de comunicare pentru clientii corporatii ai companiei.

Monica Botez

Monica Botez

Managing Partner, Golin Romania

Mai multe detalii

Monica s-a alaturat echipei Golin in anul 2008, ca PR Manager, a devenit Head of Corporate Division in 2011, Partener in 2012 si managing Partner in 2015. Cu peste 10 ani de experienta in PR, ea este mintea strategica din spatele unor clienti de renume din portofoliul Golin, precum AFI, Biroul de Informare al Parlamentului European, Electrolux, Franklin Templeton Investments, Orange, PeliFilip, PepsiCo sau YUM (KFC, Paul, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery). Monica este recunoscuta pentru profesionalismul, perfectionismul si pasiunea cu care isi inspira echipa si isi consiliaza clientii.

Eugen Suman

Eugen Suman

Executive Creative Director, MullenLowe

Mai multe detalii

Eugen Suman are la activ 10 ani de publicitate, in trei tari din regiune, a castigat peste 20 de premii locale si internationale, a fost de sase ori jurat international si a lucrat pentru clienti din 15 industrii. La toate acestea se adauga multe ore de voluntariat in scop educational, o carte publicata deja si alta pe drum. In prezent, este si presedinte al ADC*RO, Art Directors Club of Romania. Inainte de a se alatura echipei MullenLowe, in vara acesui an, a fost Creative Director la una dintre cele mai mari agentii de digital din Romania, dupa ce acumulase deja experienta regionala in aceasta pozitie in agentii de publicitate din Praga și Bratislava. In 2013, Jandl, unde Suman conducea echipa de creatie, a fost numita Agentia Anului in Bratislava si a doua cea mai buna agentie in Noua Europa la Golden Drum, iar Suman a fost numit al doilea cel mai bun Creative Director din Slovacia. Cu un an inainte, in 2012, a fost numit al patrulea copywriter din lume conform Luerzer’s Archive.

Radu Tanase

Radu Tanase

Managing Partner, Calif

Mai multe detalii

Este unul dintre actionarii kebab boutique-ului Calif si este prezent in acest business de la inceputuri, din 2010.
Anterior, a lucrat timp de opt ani pentru grupul Cellini, lantul de magazine de bijiuterii şi ceasuri de lux.
Prima poziţie deţinută a fost cea de coordonator de vânzări pentru ca apoi să devină brand manager al brandurilor Breitling, Gucci, Calvin Klein în România.
Este absolvent de Drept, fara insa sa fi practicat vreo zi meseria pentru care s-a pregatit in facultate.

Roxana Grigorean

Roxana Grigorean

Corporate Communication Manager, Samsung Electronics Romania

Mai multe detalii

Are o experienta de peste 10 ani in comunicare si jurnalism. S-a alaturat Samsung Electronics Romania in urma cu 5 ani, iar campaniile de comunicare pe care le-a coordonat s-au remarcat in cele mai importante competitii de profil din Romania, obtinand in ultimii ani distinctia PR Innovator of the Year, dar si Golden Excellence Award la categoriile Tech PR  si PR for Marketing, precum si Golden Award pentru Media Relations sau Best CSR Project pentru educatie. Totodata, programul local de responsabilitate sociala „Prepare today for the jobs of tomorrow”, in care a fost implicata in ultimii 4 ani, a primit si recunoastere internationala: GOLD Sabre Award la categoria Corporate Social Responsibility. Roxana face parte din echipa care a primit anul trecut premiul PR In-house Team of the Year, ce recunoaste performantele deosebite ale departamentului de comunicare Samsung. Roxana este specializata in comunicarea de brand, de produs, CSR, comunicare de criza si social media.

Maria Gavrilescu

Maria Gavrilescu

Director Marketing, Vincon Romania

Mai multe detalii

Maria Gavrilescu, altfel spus, Masha, creste frumos si sanatos branduri si povesti cu sens din spatele lor de mai bine de 11 ani din pozitia de Marketing Manager. Mereu cu o gandire pozitiva si pasionata de ceea ce face, a adus de-a lungul carierei sale relevanta in strategiile de marketing pentru companii precum Snack Attack, Unilever, Omega Pharma, Ursus sau Heineken. In prezent, pune in lumina reflectoarelor si in mintea consumatorilor vinuri romanesti din portofoliul unuia dintre cei mai mari producatori de vin din Romania, Vincon.

Adina Vlad

Adina Vlad

Managing Partner Unlock Market Research

Mai multe detalii

Adina Vlad este din 2008 Managing Partner al Unlock Market Research, companie pe a infiintat-o dupa experienta de management avuta anterior intr-o companie multinationala. Adina are 18 ani de experienta in cercetarea de piata, fiind implicata de-a lungul anilor in numeroase proiecte strategice, atat in Romania, cat si international. Ea a fost cea care a deschis drumul cercetarii motivationale in Romania si a format o scoala recunoscuta de cercetare de piata axata pe descoperirea de insight-uri de business strategice.
Echipa Unlock este formata in prezent din 15 oameni, in mare majoritate sociologi, avand competente atat de research calitativ si cantitativ, completate cu abilitatea de a extrage insight-uri de business.
La inceputul acestui an, Unlock Market Research a fost repozitionata din agentie de cercetare in companie de consumer knowledge si, odata cu rebrandingul, echipa Unlock a lansat Unlockers.ro, un blog despre tendinte si cunoasterea consumatorilor, cu scopul de a deveni platforma de comunicare a transformarilor prin care trec romanii, atat la nivel local, cat si in raport cu tendintele globale.

Alexandra Cojocaru

Alexandra Cojocaru

Quantitative Research Manager, Unlock Market Research

Mai multe detalii

Alexandra Cojocaru face parte din echipa Unlock Market Research din 2008, inca de la inceputurile companiei, iar din 2012 ocupa pozitia de Quantitative Research Manager. De-a lungul carierei, a lucrat pentru conturi importante, atat locale cat si internationale, rezultatele proiectelor desfasurate regasindu-se in multe actiuni de succes ale clientilor. Alexandra este absolventa de Sociologie, avand de asemenea MSc in Advanced Research Methods.

Gabriel Paslaru

Gabriel Paslaru

Director general PERFECT Ltd Co

Mai multe detalii

Fondator, in 1992, al primei agentii de relatii publice din Romania (PERFECT Ltd Co), Gabriel Paslaru a trecut de la jurnalismul de varf pe care il practica in calitate de staff writer Associated Press, la relatiile publice intr-o vreme cand acest domeniu era practic necunoscut la noi. Nici nu este de mirare ca primii sai clienti au fost mari companii straine care la acea vreme intelegeau de ce este nevoie de astfel de servicii si in Romania. Agentia pe care o conduce si astazi desfasoara proiecte de comunicare integrata in domenii variate ce merg de la banking, asigurari, petrol sau aviatie, si pana la FMCG si retail. Membru fondator al Asociatiei Romane de Relatii Publice-ARRP (www.arrp.eu) si al Clubului Companiilor de Relatii Publice-CCRP, actualmente presedinte al ARRP, Gabriel nu doar ca a alcatuit si livrat impreuna cu buriseri Fulbright unele dintre primele traininguri de comunicare din tara, dar a contribuit si contribuie constant la intarirea acestei profesii.

Anca Rancea

Anca Rancea

Presedinte, Asociatia Freelancerilor

Mai multe detalii

Anca Rancea s-a dedicat profesional exclusiv domeniului comunicarii si mediului de afaceri. A inceput in 2004 ca jurnalist specializat, acumuland experienta in print, online si TV. In 2007, a facut trecerea spre relatii publice in mod natural, gestionand comunicarea corporativa a unui reputat grup de agentii de comunicare. Din 2012, este freelancer si membru fondator al Asociatiei Freelancerilor.
Anca este absolventa a Facultatii de Litere (ULBS) si SNSPA si detine o diploma de Master in Studii Culturale Britanice de la Universitatea Bucuresti, fiind acreditata ca specialist in relatii publice si de catre The Chartered Institute of Public Relations din Londra.

Ruxandra Predescu

Ruxandra Predescu

Consultant comunicare, Freelancer

Mai multe detalii

Ruxandra Predescu are o experienta insumata de peste 16 ani in jurnalism si PR si a coordonat comunicarea in organizatii guvernamentale, nonguvernamentale, mass-media si alte domenii de activitate. Ca freelancer, se implica in special in comunicarea proiectelor culturale si CSR, branded content si evenimente speciale. O puteti gasi si printreranduri.eu.

Andreea Raceanu

Andreea Raceanu

Lector Universitar Doctor, SNSPA, Facultatea de Comunicare si Relatii Publice

Mai multe detalii

Andreea Raceanu este lector universitar doctor in cadrul Facultatii de Comunicare si Relatii Publice din SNSPA. Tot aici a absolvit studiile universitare ale Facultatii de Comunicare si Relatii Publice si ale Facultatii de Stiinte Politice. A obtinut titlul de doctor in stiinte politice cu o lucrare privind comunicarea asociata politicilor publice (modele de policy dialog). Andreea Raceanu s-a alaturat echipei FCRP in 2006. Aditional activitatii la catedra, este implicata in proiecte si colaborari in mediul privat in domeniul comunicarii si relatiilor publice si activeaza ca trainer in comunicare, relatii publice, comunicare interculturala si limba si cultura japoneza. Este interesata de subiecte legate de: relatii publice, e-learning, invatamantul centrat pe student, policy dialog, comunicare interculturala (in special cu spatiul nipon), responsabilitate sociala si responsabilitate institutionala.