Marketing

PR-ul este considerat un domeniu facil

14 dec. 2015 2 min

PR-ul este considerat un domeniu facil

Reading Time: 2 minute

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR.

Mirela Pitu_6455_1
Mirela Pitu / Foto: Vali Mirea

Mirela Pitu, Director general, Pi2 PR

Varsta: 38 de ani

Experienta in industria de comunicare: 15 ani

Studii: EMBA, Vienna University; master in Studii Administrative Europene, SNSPA;  Facultatea de {tiinte Politice, Universitatea Bucuresti; Facultatea de Administratie Publica, SNSPA

Dupa o perioada in care a condus Synergy Communication si V+O Romania, in 2008 Mirela Pitu a fondat Pi2 PR, agentie care ofera servicii de consultanta in comunicare, PR, social media, digital marketing.

Provocarea: Una dintre cele mai mari provocari cu care se confrunta industria romaneasca de PR consta in repozitionarea PR-ului in contextul boomului tehnologic si social. In ultimii ani, industria a fost extrem de dinamica, instrumentele de lucru s-au schimbat destul de mult, iar totul trebuie explicat si integrat in ceea ce inseamna PR-ul in secolul XXI. In ceea ce priveste relatiile cu clientii, din pacate, PR-ul este considerat de catre multi oameni un domeniu facil, pe care oricine, indiferent de experienta anterioara si de pregatire, daca ar avea mai mult timp la dispozitie, ar putea sa-l faca.

Transformarea: In ultimii zece ani comunicarea unidirectionala, de tip monolog, s-a transformat in dialog.

De ce are nevoie un om de PR? Capacitate de analiza, creativitate, promptitudine.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: