PR-ul este considerat un domeniu facil
Reading Time: 2 minuteCu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR.
Mirela Pitu, Director general, Pi2 PR
Varsta: 38 de ani
Experienta in industria de comunicare: 15 ani
Studii: EMBA, Vienna University; master in Studii Administrative Europene, SNSPA; Facultatea de {tiinte Politice, Universitatea Bucuresti; Facultatea de Administratie Publica, SNSPA
Dupa o perioada in care a condus Synergy Communication si V+O Romania, in 2008 Mirela Pitu a fondat Pi2 PR, agentie care ofera servicii de consultanta in comunicare, PR, social media, digital marketing.
Provocarea: Una dintre cele mai mari provocari cu care se confrunta industria romaneasca de PR consta in repozitionarea PR-ului in contextul boomului tehnologic si social. In ultimii ani, industria a fost extrem de dinamica, instrumentele de lucru s-au schimbat destul de mult, iar totul trebuie explicat si integrat in ceea ce inseamna PR-ul in secolul XXI. In ceea ce priveste relatiile cu clientii, din pacate, PR-ul este considerat de catre multi oameni un domeniu facil, pe care oricine, indiferent de experienta anterioara si de pregatire, daca ar avea mai mult timp la dispozitie, ar putea sa-l faca.
Transformarea: In ultimii zece ani comunicarea unidirectionala, de tip monolog, s-a transformat in dialog.
De ce are nevoie un om de PR? Capacitate de analiza, creativitate, promptitudine.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz