Povestea Azuga continuă într-o formă nouă
Reading Time: < 1 minutAzuga se întoarce. Berea nepasteurizată şi artizanală se adaptază noilor tendinţe de consum şi vremurilor moderne. Noua bere Azuga Nepasteurizată este o bere artizanală, adresată celor care apreciază gustul autentic al unei beri meșteșugite cu atenție. Berea binecunoscută românilor se reinventează printr-o rețetă nouă, de bere nepasteurizată, cu un gust proaspăt, un lichid limpede ce capată un aspect ușor dens atunci când este turnată în pahar. Iar noul ambalaj completează la nivel vizual identitatea redefinită a brandului Azuga, cu sticla în forma clasică, simbolul tradiţional al caprei de munte şi alte elemente vintage.
„Lansarea categoriei de beri nepasteurizate – prin două mărci fanion: Azuga și Timișoreana – nu face decât să demonstreze că oamenii își doresc beri de calitate, își diversifică gusturile și așteptările lor sunt din ce în ce mai sofisticate.”, declară Bogdan Jianu, Brand Manager Ursus Breweries.
Noua Azuga Nepasteurizată este produsă artizanal, în stilul Märzen, din ingrediente naturale, ce combină plinătatea dulceagă a malțului cu gustul hameiului ușor amărui. Berile nepasteurizate au fost dintotdeauna apreciate pentru gustul lor proaspăt. Ca să-și păstreze caracterul distinctiv, un astfel de sortiment îmbină meșteșugul maeștrilor berari cu tehnologia contemporană. În cazul acestor beri, în procesul de fabricație, pasteurizarea este înlocuită cu o tehnologie modernă de filtrare la rece, iar ca urmare berea își păstrează gustul proaspăt.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz