Stiri

Poșta Română aduce roboței pentru plata facturilor și serviciilor în unități

Reading Time: < 1 minut

Poșta Română continuă trendul digitalizării oferind opțiunea de plată self-service, în diverse subunități poștale din București. Astfel, roboțeii moderni facilitează achitarea facturilor și a taxelor, fără a mai fi nevoie de interacțiunea directă cu personalul poștal.

Clienții Poștei Române pot achita serviciile a peste 200 de furnizori, inclusiv facturi de energie electrică, gaze, telefonie, internet, apă, rate la credite și diverse taxe și impozite, atât din București, cât și din întreaga țară. Prin intermediul opțiunii self-service, utilizatorii beneficiază de o soluție rapidă și convenabilă, transformând radical experiența de plată pentru utilități și alte servicii.

„Ne-am angajat să transformăm Poșta Română într-o companie agilă și orientată spre client. Terminalele de plată din oficiile poștale din București reduc semnificativ timpul de așteptare la ghișeu și marchează încă un pas în direcția digitalizării și modernizării Companiei”, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale „Poșta Română”.

Utilizarea terminalelor self-service este extrem de simplă: clienții trebuie doar să scaneze codul de bare de pe factură și să urmeze instrucțiunile de pe ecran. Meniul intuitiv este accesibil chiar și pentru cei fără experiență în tehnologie. În plus, personalul poștal este mereu disponibil pentru a asista clienții care au nevoie de ajutor.

În paralel cu digitalizarea serviciilor, Poșta Română va continua să ofere opțiuni tradiționale de plată la ghișeele poștale, inclusiv plata prin intermediul factorului poștal, pentru a satisface toate nevoile și preferințele clienților.

Cristi Dorombach

Recent Posts

ETi International: Performanță cu zâmbetul pe buze

Beatrice Chiș, Executive Marketing Director la ETi International, ne-a explicat cum reușesc campaniile globale de marketing ale companiei să aducă…

55 de minute ago

Agenția Minio invită publicul să descopere echipa: no more catfishing

Minio, agenția de creație strategică integrată, lansează campania „No more catfishing”, prin care invită clienții și partenerii să descopere echipa…

o oră ago

Gebrüder Weiss inaugurează cel de-al doilea hub logistic din apropierea Capitalei. Investiții de peste 20 de milioane de euro

Compania internațională de transport și logistică Gebrüder Weiss și-a extins rețeaua de terminale logistice din România În sud-estul Bucureștiului, în…

o oră ago

Salvați Copiii România mobilizează un fond de urgență pentru intervențiile umanitare în localitățile afectate de inundații

Organizația Salvați Copiii România anunță mobilizarea unui fond de urgență pentru intervențiile umanitare imediate în localitățile afectate sever de inundații.…

2 ore ago

Creat pentru a face bine

Nu multe inițiative au ca principală misiune să facă bine, dar cele existente au puterea de a produce schimbări profunde…

2 ore ago

Tinerii care încearcă să devină avocați fac pregătiri suplimentare pentru examenul de admitere în Barou

Mii de tineri care doresc să intre în profesia de avocat urmează să susțină examenul de admitere în Barou pe…

2 ore ago