Creativitate

Mai mulți producători români, sub umbrela Romanian Design Week: Portrait of an ARTIST, la showroomul ICONIST

Reading Time: 2 minute

Romanian Design Week este unul dintre cele mai mari și cunoscute evenimente din România care aduce în prim-plan designul, arhitectura, creativitatea și inovația sub toate formele ei. Peste 30.000 de vizitatori participă, anual, la programul Romanian Design Week, iar evenimentele sunt găzduite de mai multe showroomuri și galerii de artă – toate unite sub o umbrelă creativă.

Anul acesta, cei de la Iconist – showroomul de mobilă situat într-o casă interbelică din centru capitalei – organizează, pe 28 mai, de la 18:00, Portrait of an ARTIST: „Noi, cei de la ICONIST, suntem recunoscători și bucuroși să facem parte din traseul “Romanian Design Week” și să vă invităm la evenimentul nostru: “Portrait of an Artist” în care vom explora, împreună, emoțiile chipurilor umane, emoția creației”, au declarat arhitecții Raluca și Mihai Pavel.  

În cadrul showroomului, iubitorii de artă pot vedea produsele celor de la Iconist, dar și creații semnate de mai mulți producători români: Fabrica de profile, House of VLAdiLA, Vali Bărbulescu, Greenmood, Stela Ciciu și George Soare. Fiecare a reușit, prin dedicare și profesionalism, să facă din pasiunea sa o adevărată artă.

Pentru cei care vor să vadă creațiile tuturor ariștilor implicați, expoziția va fi deschisă de luni (27.05) până vineri (31.05), între orele 09:00 – 18:00 și în weekend (01.05-02.05), între orele 10:00 – 16:00.

Evenimentul Portrait of an ARTIST va avea loc marți, 28 mai, de la 18:00, la Iconist: Str. Sfintii Voievozi 60, iar toți cei care vor trece pragul showroomului se vor bucura de o atmosferă gândită special pentru ei și vor avea parte de o experiență inedită.

Romanita Oprea

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

5 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

6 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

7 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

10 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

10 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

12 ore ago