Poke House a vândut în cele două restaurante din România, până în prezent, peste 80.000 de poke bowls, ceea ce demonstrează apetența românilor pentru preparatele fresh, ce au la bază ingrediente atent selecționate, de cea mai bună calitate. Succesul dovedit încă de la deschiderea restaurantelor Poke House în România este și rezultatul strategiilor de dezvoltare bazate pe sustenabilitate.
În restaurantele Poke House, cu decor inspirat de spiritul californian, din strada Brezoianu 24 și din Park Lake Shopping City, clienții vor fi întâmpinați cu o surpriză eco-friendly.
Poke House lansează bolurile reutilizabile, care vor putea fi achiziționate la prețul de 75 de lei. România este prima țară din tot grupul Poke House unde este implementată această inițiativă sustenabilă. Astfel, consumatorii sunt încurajați să achiziționeze bolul pentru a combate consumul de materiale de unică folosință.
În plus, cei care dețin bolurile reutilizabile vor obține un discount de 10% la fiecare poke bowl servit în locații. Prin acest, demers compania își propune să reducă semnificativ impactul asupra mediului prin diminuarea cantității de deșeuri.
„Poke House este un concept vizionar, este mai mult decât un restaurant. Prin toate inițiativele noastre am arătat că prin acest business food-tech, în care mixăm retailul și digitalul vom revoluționa nu doar gusturile românilor pentru preparatele fresh, de bună calitate, ci și atitudinea lor față de mediu și față de viitor. Suntem prima țară din grupul Poke House care implementează bolul reutilizabil, tocmai pentru a reduce, cu ajutorul clienților noștri, cantitatea de ambalaje de unică folosință și, implicit, impactul business ului local asupra mediului.”
Fadi Drăghici, Country Manager România, Poke House
Cu o atenția deosebită la detalii, cu care Poke House și-a obișnuit deja clienții, a fost selecționat și furnizorul acestor boluri. Este vorba de compania Mepal – un producător cu experiență, ce livrează, la nivel mondial, produse de cea mai bună calitate.
Bolurile reutilizabile sunt BPA free și sunt sigure pentru a fi încălzite în cuptorul cu microunde. Nu își pierd din calități și nici din aspect dacă sunt curățate la mașina de spălat vase. În aceste boluri reutilizabile, puteți păstra, în siguranță, diverse alimente în congelator.
Datorită acestor calități, bolurile reutilizabile se dovedesc a fi nu doar un instrument la îndemână de susținere a protecției mediului și al combaterii risipei de hrană, ci și obiecte foarte practice, de bună calitate în care pot fi transportate și păstrate savuroase preparate de la Poke House.
Cele două restaurante Poke House din București sunt locurile ideale pentru cei îndrăgostiți de decorurile solare și energizante, specifice Coastei de Vest a Statelor Unite. Ambientul capătă o savoare unică datorită bowl-urilor poke delicioase, preparate din ingrediente atent selecționate, livrate zilnic de furnizori locali certificați.
În topul vânzărilor din acest an, cu 70% din total, s-au aflat bolurile personalizate, urmate de House Bowl-urile: Sunny Salmon, Chicken și Spicy Tuna.
Pe lângă dorința românilor de a-și personaliza mâncarea, se înregistrează pe perioada iernii și o creștere a consumului de produse calde, fapt ce indică obiceiuri de consum adaptate pe specificul local. De asemenea, aproximativ 65% dintre clienți aleg plata contactless, procentul de plată cash arătându-se în scădere.
Cu peste 80.000 de bowl-uri și 6.500 de deserturi mochi vândute din mai până în prezent în România, Poke House își adjudecă un loc important pe segmentul fast casual și sustenabilitate în HoReCa.
Poke House s-a născut în noiembrie 2018 din visul a doi prieteni, Matteo Pichi și Vittoria Zanetti, de a aduce un colț de California în fiecare oraș, printr-un format de restaurant fresh și inovator. O astfel de viziune cuprinde atât oferta gastronomică – poke bowl servit în modul West Coast – cât și stilul locației și ambalajului. Poke House este liderul global în categoria restaurantelor fast-casual, servind delicioase boluri de poke în peste 120 de locații din Marea Britanie, Italia, Franța, Spania, Portugalia, SUA și acum, România.
Cu vânzări estimate la 90 de milioane de euro în 2022 și o echipă în continuă creștere de peste 1.000 de oameni, dezvoltarea rapidă a afacerii Poke House este generată de un model economic foarte atractiv, o afacere scalabilă și o comunitate activă de iubitori de Poke.
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…