Antreprenoriat by BT

Pofta Focului și-a dublat cifra de afaceri în 2024 și anunță două produse noi

Reading Time: 2 minute

Pofta Focului, producătorul de produse cu specific tradițional din Iași, anunță extinderea gamei de produse cu două noi sortimente de gem: „caise cu ușurelul” și „căpșuni cu ușurelul” și dublarea cifrei de afaceri. Cele două noi produse au cu 90% mai puțin zahăr decât dulceața tradițională și sunt disponibile deja în magazinul online.

Cele două noi sortimente lansate de Pofta Focului sunt rezultatul unei munci susținute în ultimii doi ani. În această perioadă produsele au trecut prin numeroase teste și rafinări pentru a ajunge la forma finală disponibilă acum tuturor românilor. Extinderea gamei de produse vine în cel mai bun an de până acum al companiei.

În primele 8 luni din 2024, cifra de afaceri a fost dublată față de aceeași perioadă în 2023. Și de la doar 5% din vânzările totale în 2023, comenzile online au ajuns să reprezinte nu mai puțin de 25% în doar un an.

„Suntem încântați să vedem că românii apreciază din ce în ce mai mult produsele noastre autentice și naturale. Este o confirmare că direcția noastră este corectă. Iar noile sortimente «cu ușurelul» răspund cerințelor consumatorilor moderni pentru produse naturale, cu mai puțin zahăr, dar la fel de bogate în gust. Iar cele două sunt doar începutul pentru o gamă de gemuri cu de 10 ori mai puțin zahăr decât dulceața tradițională și în care am ales să folosim mai puțin zahăr și nu să-l înlocuim cu alte substanțe pe post de îndulcitori. De asemenea, în procesul de producție, printr-o fierbere lentă și de lungă durată, obținem consistența dorită a produsului, fără a folosi gelifianți sau agenți de îngroșare. Obținem acest rezultat doar datorită ingredientelor de calitate și procesului de producție. Pentru fiecare 100 grame de gem «Căpșuni cu ușurelul» folosim o cantitate dublă de materie primă. Rezultă un produs cu un gust intens și natural de fruct, foarte apreciat de toți cei care l-au încercat.”

Gica Neamțu, fondatoare Pofta Focului

Magazinul online este deschis tuturor cumpărătorilor din România. Până acum au fost înregistrate comenzi din toate colțurile țării, iar cel mai mare volum încă este înregistrat în București. În ceea ce privește popularitatea produselor, vânzările offline sunt dominate de produsele sărate (zacuști, sosuri, garnituri), în timp ce cumpărătorii online preferă în special dulcețurile. Cele mai populare produse online au fost Dulceața de cireșe amare și Dulceața de frăguțe de pădure.

În ceea ce privește parteneriatele, este în creștere numărul de magazine și băcănii care colaborează cu Pofta Focului pentru a lista produsele. În ceea ce privește producătorii de legume și fructe, au rămas aceiași cu care compania lucrează de ani buni.

În 2023, Pofta Focului a avut o cifră de afaceri de 550.000 de lei, în creștere cu 20% față de 2022, creșterea fiind adusă și de lansarea site-ului propriu. Pentru acest an, compania estimează că va atinge pentru prima dată 1 milion de lei cifră de afaceri, reușită susținută și de cererea mai mare de produse de calitate în perioada sărbătorilor.

Pofta Focului este o afacere de familie, producător local din zona Iașiului, care aduce pe piața din România produse tradiționale de înaltă calitate. Compania are în portofoliu diverse sortimente de zacuscă, dulceață, salate, sosuri și murături.

Team

Recent Posts

Stoker Wines lansează în România o colecție exclusivă de vinuri, inspirată de romanul lui Bram Stoker

Stoker Wines, un proiect nou și captivant inspirat de legendarul scriitor Bram Stoker, a fost lansat oficial în România, aducând…

30 de minute ago

Extraordinary Women Gala, recunoaștere pentru extraordinarul transformat în normal

Revista de business a României, Biz a organizat vineri, 4 octombrie, o nouă ediție Extraordinary Women Gala, evenimentul emblematic care…

o oră ago

waterdrop devine partener oficial Australian Open

Prin parteneriatul cu unul dintre cele mai prestigioase turnee de tenis din lume, dar și cu competițiile de tenis din…

2 ore ago

Narada a investit aproape 7 milioane de lei pentru a susține parcursul educațional a peste 100.000 de copii

Dacă în trei ani de la lansarea proiectului HartaEdu.ro, Narada a reușit să sprijine parcursul educațional al 110.000 de copii,…

3 ore ago

Forumul Național De Vocație Antreprenoare, miercuri, la Muzeul Național de Artă al României

Prima inițiativă de gen la nivel național pentru valorizarea, consolidarea și creșterea antreprenoriatului feminin, Forumul Național”De Vocație Antreprenoare” va fi…

11 ore ago

Mădălina Vasile, Premier Energy Furnizare: Rebrandingul a adus un suflu nou și o consolidare a stabilității pentru clienți și parteneri

Cum faci un rebranding în paralel cu o listare la bursă și pe o piață ultraconcurențială? Am aflat de la…

3 zile ago