Marketing Stiri

Pofta de viata

2 sept. 2014 < 1 min

Pofta de viata

Reading Time: < 1 minut

Bunge Prio lanseaza o noua campanie de imagine pentru brandul Floriol si isi completeaza portofoliul de produse cu un nou sortiment, Vitality, un amestec de uleiuri rafinate de rapita, germeni de porumb si floarea soarelui.

Campania integrata “Pofta de viata”, semnata de agentia Cohn&Jansen JWT, cuprinde, pe langa promovare in online si social media, un nou spot TV care integreaza toate cele 4 sortimente disponibile pe piata.

La realizarea spotului TV, echipa Cohn & Jansen JWTa colaborat cu regizorul italian Manfredo Leteo si cu food sylist-ul Marianne Lemince, ambii specializati in productia de spoturi TV pentru clienti din categoria Food. Muzica spotului a fost special compusapentru campania Floriol de casa de productie Film Factor.

Echipa Cohn & Jansen JWT care a contribuit la realizarea noii campanii Floriol este formata din Andrei Cohn (Partner &Creative Director), Alex Negoescu (Copywriter & Group Creative Director), Miruna Stefanescu (Art Director), Ana Olaru (Strategic Planner), Ilinca Dumitrescu (AV Producer),Ina Simion (Client Service Director) si Miriam Ivanescu (Account Director). Echipa Bunge Prio implicata in acest demers este formata din Miruna Georgescu (Senior Brand Manager Romania & Bulgaria Bunge Prio) si Liviu Mosnegutu (Brand Manager Floriol).

Bunge Prio este un joint-venture creat in 2012 intre Bunge si Martifer, care integreaza capacitatile de colectare si procesare a semintelor oleaginoase detinute de cele doua companii in Romania si Bulgaria. Grupul este unul dintre cei mai importanti traderi de pe piata locala si lider in piata de ulei imbuteliat si in productia de bio-diesel. Prin facilitatile sale integrate de productie din Buzau si Lehliu, Romania, Bunge Prio are o capacitate de prelucrare seminte oleaginoase de peste 1 milion de tone.

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: