Catalin Stoica, fondatorul cofetariei online iadegusta.com planuieste sa deschida prima cofetarie fizica la jumatatea anului viitor, iar in timp, sa dezvolte o retea de magazine in zece mari orase.
Cand era copil, Catalin Stoica avea un ritual de la care nu se abatea niciodata. Dupa fiecare antrenament la scrima, se ducea impreuna cu colegii la cofetaria Cotroceni, unde mancau prajituri. Intr-una dintre zile, la o masa alaturata, tinerii au observat o doamna in varsta, care manca tacticos o prajitura. Catalin Stoica isi aminteste in cele mai mici detalii, si astazi cum statea foarte dreapta, avea niste margele mari, rotunde, albe (perle sa fi fost oare?) si manca foarte incet cu o lingurita mica pe care sigur si-o adusese de acasa. Copii fiind, s-au amuzat de cele vazute. Inainte sa plece „grupul vesel”, doamna din cofetarie i-a intrebat daca poate sa le dea un sfat. Tinerii cu acceptat.
„Sfatul sau a fost unul pe care nu-l voi uita niciodata: Dragii mei dulciurile nu se mananca, ci se savureaza”, povesteste Catalin Stoica, fondatorul cofetariei iadegusta.com. „Intamplarea din copilarie si-a pus amprenta asupra dorintei de a face doar dulciuri de foarte buna calitate”, adauga Catalin Stoica.
Produsele propuse de iadegusta.com, o cofetarie online lansata la sfarsitul anului trecut, sunt realizate doar din ingrediente naturale, clasice si raw-vegan. Ideea din spatele businessului a venit din nevoia de a avea certitudinea calitatii unor produse realizate fara conservanti, fara coloranti sintetici si premixuri. Unul dintre motive este si ca, in urma cu cativa ani, fiul familiei Stoica a fost diagnosticat cu intoleranta alimentara la peste 250 de alimente, inclusiv la conservanti. Colorantii folositi la iadegusta.com sunt naturali, iar produsele sunt realizate integral din ingrediente naturale de calitate, aduse din Italia, Franta si Belgia. Cofetarii sunt specializati in Italia, pentru ca nu poti obtine dulciuri de mare calitate punand in mana oricui ingrediente de top. Pur si simplu le-ar irosi potentialul.
Pozitionarea in zona premium si vanzarea deopotriva a produselor clasice si raw vegan este reteta care a transformat iadegusta.com intr-un business de succes. „Avem clienta o mamica. Cumpara de la noi pentru fetita ei, desi are posibilitati financiare limitate. De ce o face totusi? Pentru ca-i pasa intr-un mod constient si informat. Sigur ca avem si clienti care au posibilitati financiare si au devenit clienti fideli, apreciind ceea ce facem”, continua Catalin Stoica. Acesta planuieste ca, de la jumatatea anului viitor, sa deschida prima cofetarie fizica in Bucuresti, iar pe termen lung sa extinda prezenta iadegusta in cele mai mari zece orase din tara.
Pana sa isi vada antreprenorul visul cu ochii, dulciurile iadegusta.com pot fi livrate oriunde. Cofetaria online are un parteneriat cu firma de curierat rapid Sameday Courier care va poate aduce, in conditii de frig, dulciurile preferate oriunde in tara si chiar in statele din Uniunea Europeana. „Pentru luna iunie avem deja stabilita o comanda pentru Calabria. Un prieten merge sa isi aduca de acolo o barca si vrea sa sarbatoreasca evenimentul cu tort de la noi. Cat va costa transportul? Nu-l intereseaza”, spune Catalin Stoica.
Ford a prezentat modelul full electric Puma Gen-E, care este asamblat la uzina companiei din Craiova, folosind propulsorul electric produs…
Asociația Analiștilor Financiar-Bancari din România (AAFBR) a ales un nou Consiliu Director pentru un mandat de doi ani, respectiv până…
Ioana Zamfir, CCO al MRM România, este singura reprezentantă a României în recent anunțatul Grand Jury al Gerety Awards 2025,…
Violența împotriva femeilor rămâne o problemă majoră în România, reflectată de statistici alarmante. În 2022, au fost raportate peste 26.000…
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research a analizat atitudinile și preferințele românilor referitoare la produsele în ediție limitată de Crăciun, evaluând factori…
În 2024, românii au preferat să își facă mai des cumpărăturile casnice online, comenzile de la supermarket crescând cu 40%…