Companii Stiri

Plus 5% pe piața produselor de îngrijire pentru copii mici

13 dec. 2018 3 min

Plus 5% pe piața produselor de îngrijire pentru copii mici

Reading Time: 3 minute

Piața produselor de îngrijire pentru copii cu vârste până în 3 ani a înregistrat o creștere de aproximativ 5% în 2018, comparativ cu 2017, conform analizelor Superfood Company, unul dintre cei mai importanți importatori și distribuitori care activează pe acest segment.

dreamstime s 92176747

Din portofoliul Superfood Company, au crescut mai multe game, printre care: Baby Nova, gamă ce cuprinde produse de puericultură mică, Organix, produse alimentare ecologice sau Colief, suplimentul alimentar împotriva colicilor.

“Principalii factori care au dus la această majorare sunt consumul, care a continuat să fie ridicat, și atenția tot mai mare pe care românii o acordă produselor destinate copiilor”, explică Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.

Potrivit reprezentanților Superfood Company, una dintre cele mai puternice tendințe, manifestate la nivelul pieței în 2018, a fost migrarea consumatorilor spre produsele de o calitate superioară.

Acest trend a fost susținut atât de stabilizarea pieței, cât și de creșterea preocupării consumatorilor pentru o alimentație bio și pentru o calitate mai bună a vieții, la nivel global și local. Superfood Company a urmat tendințele pieței și a consolidat și extins portofoliul de produse pentru toate gamele din segmentul calitativ superior.

Din punct de vedere al vânzărilor, la nivelul companiei, clasamentul este condus de Baby Nova – produse de puericultură mică, urmată de Organix – produsele alimentare ecologice, Colief Infant Drops – supliment alimentar împotriva colicilor, scutecele Huggies și produsele pentru sănătate din gama Medel. În ceea ce privește piața produselor pentru copii până în trei ani, la nivel național, sectorul de puericultură mică a avut cea mai importantă dezvoltare din punct de vedere al vânzărilor, înregistrând o creștere de circa 7%, în comparație cu 2017 și ajungând la o valoare estimată de aproximativ 16 milioane de euro (344,2 milioane lei).

În 2018, Superfood Company și-a extins portofoliul cu trei noi branduri: Babyworks, Dreambaby și Nattou. Cele trei game cuprind o varietate de produse, de la articole pentru siguranţa copilului în casă, la jucării moi din pluş, accesorii pentru somn şi produse de unică folosinţă ce uşurează viaţa mamelor.

Pentru 2019, Superfood Companu are în plan începerea extinderii regionale, creşterea capacității de depozitare în zona Bucureștiului și încheierea unor parteneriate cu noi furnizori.

Superfood Company este o companie germano-română și se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piața românească din 1992 și a fost fondată de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se află pe Șoseaua de Centură, la 15 km de centrul Bucureștiului, iar la nivel național Superfood Company deține șase sucursale situate în: Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanțuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanţuri de hypermarketuri şi supermaketuri din ţară, canalele de comerț tradițional. Superfood Company are un portofoliu variat și complet, dedicat nou-născuților, sugarilor, copiilor cu vârsta până în trei ani, dar și mamelor care alăptează. Acest portofoliu cuprinde, printre altele,  mărcile: Organix și Hero Baby Solo (alimente ecologice pentru sugari și copii), Baby Nova, Nuby, Dentistar şi Bibi (puericultură mică), Cam (puericultură mare), Colief Infant Drops (supliment alimentar împotriva colicilor), Medela (produse pentru mame și bebeluși).

Superfood Company are în portofoliu și produse pe care le distribuie în parteneriat cu nume importante ca:  Beiersdorf,  Bella, S&C Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. Compania deține și un magazin on-line, dedicat în principal proaspetelor mame și bebelușilor: www.primele-cumparaturi.ro.

Cifra de afaceri a Superfood Company s-a majorat cu 8% față de anul trecut, atingând valoarea 22,5 milioane euro.

Foto: © Inara Prusakova | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: