Plus 25% pentru Ampro Design
Reading Time: < 1 minutAgentia de branding de produs si packaging design Ampro va incheia anul 2015 cu o crestere estimata la 25% fata de anul precedent.
Ampro a participat in 2015 la 10 pitch-uri si a castigat 7 clienti noi, dintre care doi din afara tarii (Franta si Germania) ajungand in prezent la un portofoliu format in proportie de 40% din clienti internationali, fata de 30% in anii trecuti.
Planul pe termen mediu si lung este consolidarea portofoliului de clienti romani si atragerea clientilor din afara Romaniei. In prezent, Ampro lucreaza pentru opt brand-uri apartinand unor companii din afara Romaniei, precum Emeka, Teo, Puffies, All Nature.
Daca in 2013 in jur de 40% din veniturile companiei erau asigurate de branding pentru marci de producator, iar 60% de marci proprii de retail, in 2015 procentul a crescut considerabil la peste 80% proiecte de branding de produs pentru marci locale sau internationale versus sub 20% marci proprii.
Tot in 2015 s-a consolidat si zona de branding corporate, care a adus anul acesta aproximativ 15% din veniturile totale ale agentiei.
In 2015 Ampro a castigat 5 distinctii internationale, ajungand astfel la un numar de 38 de premii internationale.
Ampro Design a fost fondata in 2005, iar din portofoliul sau de clienti fac parte nume precum: Hochland Romania, Nestle Romania, Danone PDPA, Ficosota brands Bulgaria, Euroroll Germania, Intersnack Romania, Prutul, Auchan Romania, Macromex, Panovia.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz