Plus 10% pentru Farmec
Reading Time: < 1 minutProducatorul de cosmetice Farmec a incheiat anul 2014 cu o cifra de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de euro), in crestere cu peste 10 % fata de 2013, cand a inregistrat 138 de milioane de lei.
Compania a realizat investitii de peste 10 milioane de lei in modernizarea laboratoarelor si retehnologizarea unor linii de productie. De asemenea, Farmec a inaugurat in anul 2014 doua magazine de brand in orasele Salonic si Katerini din Grecia.
La cifra de afaceri in crestere a contribuit si lansarea unor noi game de produse in anul precedent, printre care: Gerovital Happiness (gama de produse moderne pentru fata si corp dedicate mai ales tinerelor), Gerovital H3 Evolution Perfect Look (gama de produse specializate in estomparea imperfectiunilor tenului), Gerovital H3 Derma+ ( gama exclusiva de produse dermatocosmetice a companiei), Gerovital H3 Men si ArganPlus (gama de produse pentru par pe baza de ulei nobil de argan).
Anul 2014 a insemnat pentru compania clujeana si primirea titlului de Superbrand la categoria “Ingrijire personala” pentru Gerovital.
Pentru anul 2015, Farmec isi propune mentinerea tendintei de crestere a vanzarilor ca in ultimii ani, imbogatirea portofoliului de produse cu noi game si extinderea unor linii de produse deja existente.
Farmec SA Cluj-Napoca este cel mai mare producator roman de cosmetice, cu un portofoliu de marci, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec.
Produsele companiei ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. In ultimii doi ani, strategia de export s-a axat pe consolidarea distributiei in tarile vecine.
Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achizitionate si online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz