BizRemote by certSIGN Tech

Pluria anunță un upgrade major al aplicației pentru a susține colaborarea în mediul hibrid

17 sept. 2024 2 min

Pluria anunță un upgrade major al aplicației pentru a susține colaborarea în mediul hibrid

Reading Time: 2 minute

Pluria, soluția B2B pentru echipe remote performante, anunță un upgrade major al aplicației mobile pentru a susține colaborarea echipelor hibride, în contextul creșterii cererii. Conform ultimei analize a companiei, în 2024 angajații au avut de 2,7 ori mai multe zile de lucru în rețeaua Pluria decât în 2023.

Pluria s-a impus în România și în America Latină ca soluția preferată de companiile tech pentru a accesa spații de lucru flexibile, fiind singura aplicație creată pentru a facilita și optimiza colaborarea în persoană a angajaților. Creșterea numărului de zile de lucru în rețeaua Pluria evidențiază tendința tot mai accentuată a echipelor remote și hibride de a adopta spațiile de coworking și cafenelele de lucru, alături de sediile tradiționale ale companiilor.

„Cu Pluria 2.0, transformăm modul în care echipele colaborează în era hibridă. Am optimizat aplicația Pluria pentru a se alinia perfect cerințelor clienților noștri: companiile își pot aduce angajații împreună, atât în spații flexibile, cât și la sediu. Colaborarea eficientă depinde de conexiuni puternice, iar Pluria oferă o platformă ce unifică toate spațiile de lucru, oferind companiilor flexibilitate și control total.”

Andrei Crețu, co-fondator și CEO Pluria

În contextul actual, angajații se confruntă cu dificultăți legate de productivitate, conexiune și implicare, probleme care afectează în mod direct companiile, punând presiune pe eficiența echipelor și retenția talentelor. Companiile au nevoie de un birou radical diferit, iar Pluria oferă o soluție inovatoare: un hub care integrează toate spațiile de lucru, asigurând companiilor flexibilitate maximă, conexiune directă între colegi și soluții eficiente de colaborare în persoană.

Funcționalități noi Pluria

Pentru a sprijini mai bine companiile cu echipe remote sau hibride, Pluria lansează mai multe funcționalități importante în aplicația sa mobilă:

  • Hub pentru companii: aplicația este personalizată pentru fiecare organizație, cu spațiile de lucru preferate și recomandări dedicate.
  • Colaborare în persoană: angajații pot vedea în ce spații de coworking, cafenele sau sedii lucrează colegii lor și pot face și ei o rezervare.
  • Gestionare sediu: companiile pot administra accesul la propriul sediu prin aplicația Pluria, iar angajații rezervă birouri acolo ca în orice spațiu flexibil.

„Echipele hibride și remote au nevoie de soluții care să sprijine colaborarea eficientă, indiferent de locație. Platforma noastră este special construită pentru a oferi companiilor instrumente și spații de lucru care îmbunătățesc colaborarea și performanța, ajutându-le să rămână competitive și să-și mențină angajații fericiți și conectați.”

Gabriela Drăghia, CRO și co-fondator al Pluria

Numărul de zile de lucru în rețeaua Pluria a crescut de 2,7 ori în august 2024 față de august 2023, subliniind cererea pentru spații flexibile și soluții pentru colaborarea în persoană. Numărul utilizatorilor activi lunar și utilizarea hotdesk-urilor s-au dublat comparativ cu anul precedent.

Conform raportului Gallup „State of the Global Workplace”, nivelul scăzut de implicare a angajaților aduce pierderi de 8.9 trilioane de dolari economiei globale. Pluria oferă o platformă revoluționară care permite companiilor să amplifice colaborarea directă între angajați, sporind conectarea și eficiența echipelor.

Soluția B2B oferită de Pluria integrează într-o singură platformă mobilă o rețea atent selectată de spații de coworking și cafenele de lucru, alături de funcționalități avansate pentru colaborarea în persoană, oferind acces la peste 700 de spații de coworking și cafenele din România, Spania și America Latină. Angajații pot rezerva birouri sau săli de ședințe, beneficiază de un meniu special Pluria în cafenelele partenere, pot invita alte persoane la orice rezervare și au vizibilitate în timp real asupra spațiilor în care lucrează colegii lor, facilitând colaborarea și conexiunea echipelor.

Array

Articole pe aceeași temă: