Stiri

Plățile cu cardul Up Dejun și Up Cadou sunt disponibile pe platforma Sezamo

18 mart. 2024 3 min

Plățile cu cardul Up Dejun și Up Cadou sunt disponibile pe platforma Sezamo

Reading Time: 3 minute

Sezamo și Up România au încheiat un parteneriat care permite plățile cu cardurile de masă Up Dejun și Up Cadou în platforma Sezamo.ro.

Beneficiarii cardurilor Up Dejun și Up Cadou pot achiziționa o gamă variată de produse alimentare și non-alimentare disponibile pe platforma Sezamo. Aceștia pot folosi cardul Up Dejun exclusiv pentru achiziționarea de produse alimentare și cardul Up Cadou pentru cumpărături atât alimentare, cât și non-alimentare.

„Suntem încântați să avem alături de noi Sezamo în această inițiativă. Prin această colaborare, oferim beneficiarilor de carduri Up Dejun și Up Cadou o experiență îmbunătățită de cumpărături online, într-un mod accesibil și fără efort. Ne dorim să promovăm un stil de viață responsabil și să facilităm accesul clienților noștri la produse de calitate, iar parteneri precum Sezamo împărtășesc aceleași valori fundamentale.”

Elena Pap, CEO Up România

Plata cu cardurile Up Dejun sau Up Cadou pe site-ul sezamo.ro, sau în aplicația mobilă Sezamo, este disponibilă pentru toți utilizatorii beneficiului extrasalarial din București și județul Ilfov.

„Punem la dispoziția clienților noștri cât mai multe metode de plată, pentru a le spori confortul, iar colaborarea cu Up România a venit la momentul potrivit. Astfel, beneficiarii de carduri de masă Up vor putea să-și facă online toate cumpărăturile, fără a mai pierde timp în trafic și prin magazine. Combaterea risipei alimentare este una dintre prioritățile noastre, iar colaborarea cu Up România, companie care promovează consumul responsabil, marchează un pas important în misiunea noastră de a oferi servicii care nu doar îmbunătățesc viața clienților noștri, dar și promovează un viitor mai sustenabil.”

Cristian Sălceanu, CEO Sezamo

Olimpiada de gătit cu ce ai în frigider

Olimpiada de Gatit

Sezamo a ales să fie partenerul celei de-a doua ediții a „Olimpiadei de gătit cu ce ai în frigider” organizată de Up România, un eveniment B2B care își propune să încurajeze consumul responsabil de alimente și să lupte împotriva risipei alimentare în comunitatea Up România.

Pasionații de bucătărie din companii precum NHR AGROPARTNERS, M&C BUSINESS, GEBRUDER WEISS, LUGERA, INSTORE POWER PROVIDER, SANOFI ROMÂNIA, ROMSTAL și TRUST MOTORS au colaborat pentru a promova un stil de viață sănătos și responsabil, iar Sezamo a fost alături de ei furnizând produsele necesare pentru preparatele gătite, susținând astfel eforturile comune de a face o diferență pozitivă în comunitatea Up România.

În urma evenimentului, Up România a donat contravaloarea a 700 de mese către Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor.

Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața locală, Up România face parte din Grupul Up, deservind peste 25.000 de clienți și peste 800.000 de beneficiari. Compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța businessului companiilor, printre care se numără produse și servicii pentru salariați, platforma de beneficii flexibile Up MultiBeneficii, soluții digitale interactive de incentivare și recompensare STIM Online, servicii dedicate comercianților, precum și soluții personalizate pentru modernizarea sectorului de acțiune socială.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022.

Array

Articole pe aceeași temă: