Revolut Business și Meridian Taxi au încheiat un parteneriat care va contribui la creșterea flexibilității financiare a furnizorului de servicii de mobilitate urbană în capitală. Meridian Taxi este prima companie din această industrie care încheie un acord cu Revolut Business pentru a-și echipa flota de 1.000 de vehicule cu terminale de plăți Revolut Reader.
Cu dispozitivul pus la dispoziție de Revolut, șoferii de taxi vor avea la îndemână un mijloc de încasare de plăți care le va permite pasagerilor să achite cursele atât cu cardurile fizice, cât și cu cardurile virtuale integrate în portofele electronice, oriunde, oricând, simplu și fără bătăi de cap. Pe măsură ce plățile digitale au devenit tot mai populare printre români, în ultimii ani, numerarul a scăzut ca nivel de utilizare în diverse domenii. Pentru a ține pasul cu aceste tendințe, Meridian Taxi introduce, pe lângă echipamentul de încasare plăți, și o nouă metodă de checkout la plata cu cardul, Revolut Pay, care le va permite utilizatorilor Revolut să facă plata cu doar un click.
„Suntem încântați să anunțăm acest important parteneriat cu Meridian Taxi, care a devenit unul dintre primii clienți ai Revolut Business ce va folosi la scară extinsă produsele noastre de acceptare de plăți, Revolut Reader și Revolut Pay. Ne-am propus ca prin serviciile de plăți pe care le oferim să ajutăm firmele românești să încaseze banii pentru serviciile prestate într-un mod sigur, facil și la costuri competitive. Ne așteptăm să vedem tot mai multe tipuri de companii, de diferite dimensiuni, de la rețele de comerț alimentar sau de haine la mici comercianți de produse de larg consum, restaurante sau frizerii, cum adoptă aceste servicii de încasare plăți de la consumatori, prin metode de plată avansate și soluții care le fac viața mai ușoară. Vedem cum tot mai multe companii românești au încredere în Revolut Business pentru a se dezvolta, pentru a-și extinde operațiunile în afara României sau pentru a-și reduce costurile bancare și vom continua să aducem și mai multe soluții pentru clienții din acest segment, a declarat Iulian Boia, Sales Manager România.
„Meridian Taxi și-a concentrat în ultimul an eforturile în direcția transformării într-un furnizor de servicii de calitate și promotor al noilor tehnologii. Parteneriatul nostru cu Revolut este un pas major în această direcție, oferind clienților posibilitatea de a plăti cursele rapid și sigur prin soluția POS oferită de Revolut. Acest parteneriat rezolvă o problemă importantă a taximetriei din București – achitarea curselor de taxi direct cu cardul.
Șoferii noștri pot accepta acum plăți electronice în mașină, oferind astfel o modalitate de plată modernă și convenabilă pentru clienți. Prin această colaborare, dar și prin alte acțiuni suplimentare – cursuri de customer experience cu șoferii Meridian, îmbunătățirea flotei cu autovehicule moderne și altele – ne propunem să schimbăm percepția asupra serviciilor de taxi din capitală, stabilind noi standarde de calitate și inovație în industria noastră. Suntem mândri să facem parte din această transformare digitală și să oferim clienților noștri o experiență îmbunătățită și de încredere”, a comentat Dan Boabeș, antreprenor român, deținător al companiei Meridian Taxi.
Potrivit unui studiu Dynata realizat la comanda Revolut în rândul a 1.000 de respondenți, din piața locală, 69% dintre românii întrebați preferă fintech-urile și băncile digitale pentru că acestea sunt intuitive și ușor de folosit, 42% pentru că astfel economisesc bani, 33% pentru că așa câștigă timp, 26% pentru că pot face mai mult decât obișnuitele tranzacții bancare sau, în aceeași proporție, pentru că astfel pot beneficia de diferite bonusuri la încasarea salariului. Chiar dacă numerarul încă mai este folosit de români pentru cumpărături, peste 21 milioane de carduri erau active în primul semestru al anului trecut (sursa: Banca Națională a României).
Datele interne ale Revolut arată că transportul este una dintre principalele categorii de cheltuieli pentru utilizatorii români, cu o creștere de 64% a sumei totale a tranzacțiilor și cu 57% a numărului de tranzacții efectuate, în trim. I 2024 față de același trimestru din 2023. Plățile către companii de taxi și servicii de mobilitate cu autoturisme de lux au crescut cu 18% ca sumă totală în trim. I 2024 vs trim. I 2023, și cu 12% ca număr de tranzacții, în aceeași perioadă.
În 2017, Revolut a lansat la nivel global serviciile sale către clienții B2B, sub umbrela Revolut Business, cu scopul de a se poziționa ca bancă preferată pentru firmele care doresc să acceseze un mod simplu, integrat și rapid de a-și gestiona finanțele. În 2022, Revolut Business a introdus pe piața locală IBAN-urile în moneda națională RON și pentru clienții corporate, iar de atunci a continuat să își diversifice oferta. În același an, a fost lansată soluția de checkout Revolut Pay. Aceasta reprezintă un mod ușor, rapid și sigur de a plăti online pe un terminal de tipul desktop sau de pe mobil, doar cu un click, și de a obține cashback pentru plățile efectuate. Clienții Revolut existenți pot folosi Revolut Pay pentru a plăti cu cardul sau direct cu soldul din contul Revolut, folosind aplicația. Utilizatorii care nu sunt clienți Revolut pot plăti prin Revolut Pay folosindu-și cardurile Mastercard sau Visa de la alți emitenți.
Noi funcții au fost adăugate în anii următori, la portofoliul Revolut Business, printre care plățile cu cod QR, plățile în persoană, plățile pe bază de linkuri generate în aplicație, un modul de gestionare a cheltuielilor efectuate cu cardurile Revolut de companie și altele.
În martie 2024, Revolut a adus și în România primul său echipament de încasare de plăți la punctul de vânzare sau în tranzit, Revolut Reader. Terminalul de încasare este special creat pentru a accepta tranzacțiile de plată, este ușor de utilizat și configurat și permite clientului să accepte, să deconteze și să gestioneze plăți dintr-un singur cont. Revolut Reader poate fi adaptat la alte sisteme POS (point of sale) existente în cadrul afacerilor românești, având inclusă și o soluție SDK/API. În următoarele luni, oferta Revolut Business va fi extinsă cu o soluție ePOS care va conferi mai multă flexibilitate comercianților, dacă aceștia trebuie să integreze Revolut Reader cu sisteme POS deja utilizate sau au nevoi mai sofisticate.
România este una dintre piețele din Spațiul Economic European (SEE) cu o creștere foarte rapidă pentru Revolut Business, unde nu doar că baza de clienți înrolați a crescut cu 171% (în mai 2024 vs. mai 2023), dar și numărul tranzacțiilor efectuate a crescut cu 259% în 2023 față de 2022. România este a șasea cea mai mare piață după baza de clienți B2B și este una dintre piețe strategice pentru Revolut Business, fiind pe primul loc după rata de creștere a bazei de clienți, printre piețele principale ale acestei linii de business . Această creștere a fost determinată de includerea în portofoliul de clienți a unor companii din diverse industrii precum marketing și comunicare, consultanță și servicii de afaceri, turism, arte și divertisment, media, educație.
Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…
Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…
MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…
„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…
Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…