Plati complet digitale
Reading Time: 4 minuteDe la cumpararea unui bilet de tren de pe dispozitivul mobil, la impartirea notei de plata direct la masa ta in restaurant, si pana la plata cumparaturilor prin simpla apropiere a telefonului de terminalul POS sau rezervarea unui bilet de avion online, Masterpass simplifica experienta la plata.
Mastercard marcheaza o importanta realizare pentru industrie, relevand fundatia viitorului comertului, prin intermediul noului serviciu global de plati digitale Masterpass. Noua solutie, cu functionalitati sporite, le permite consumatorilor sa efectueze plati digitale online, in magazine sau in cadrul aplicatiilor comerciantilor, intr-un mod rapid, simplu si securizat, indiferent de dispozitivul sau canalul utilizat, anunta compania, intr-un comunicat de presa.
Consumatorii vor putea accesa noua solutie prin intermediul bancii lor. Astfel, Mastercard este prima retea care ofera un serviciu omni-channel de plati complet digitale pentru consumatori, institutii si comercianti, utilizand cele mai avansate metode de securizare a platilor disponibile astazi.
Masterpass este disponibil in acest moment la sute de mii de comercianti online sau aplicatii, inclusiv Masabi, Office Depot si ParkMobile. Consumatorii vor putea efectua acum plati prin Masterpass la peste 5 milioane de locatii ale comerciantilor, din 77 de tari care accepta plati contactless, incusiv BJ’s Wholesale Club.
Plati simplificate
Functionalitatea contactless va fi disponibila initial detinatorilor de dispozitive Android din Statele Unite ale Americii. Printre comerciantii care vor implementa solutia Masterpass in urmatoarele luni se numara Saks.com, Lord si Taylor.com si aplicatia The Cheesecake Factory.
Masterpass le ofera emitentilor parteneri posibilitatea de a livra o solutie de plata bancara, complet digitala. Potrivit reprezentantilor Mastercard, peste 80 de milioane de conturi vor fi activate in mod automat prin intermediul institutiilor emitente partenere, pe masura ce programul se va extinde la nivel global. Capabilitatile sporite ale solutiei de plata digitala le permite emitentilor sa se diferentieze de produsele existente, inclusiv aplicatii de mobile banking, prin integrarea functionalitatii de plata digitala si noi servicii, precum alerte de cumparaturi si plata cu puncte bonus.
Primii parteneri care sustin experienta imbunatatita Masterpass sunt Ally Bank, Associated, Bank of America, Bank of the West, BMO Harris Bank, Capital One, Central Bank, Citi, Fifth Third Bank, First Hawaiian Bank, First Tech Federal Credit Union, Key Bank, People’s United Bank, Security Services Federal Credit Union, SunTrust si Virginia Credit Union. Prin integrarea unor servicii, inclusiv cele de tokenizare cu autentificarea bancara si verificarea detinatorilor de carduri, Masterpass utilizeaza cele mai avansate metode de securitate disponibile astazi pentru a proteja consumatorii in fata fraudelor.
Solutiile compatibile Masterpass ale emitentilor din Statele Unite vor fi disponibile spre finalul acestei luni. Pana la sfarsitul anului 2016, Europa si Orientul Mijlociu/Africa vor fi urmatoarele piete unde va fi introdusa noua solutie Masterpass. Extinderea noului serviciu Masterpass in America de Nord, Europa, America Latina & Caraibe, Orientul Mijlociu & Africa si Asia Pacific va avea loc pe parcursul anului 2016 si in 2017.
“Cu miliarde de posesori de carduri la nivel global, colaboram cu instutiile emitente si comerciantii pentru a oferi fundatia digitala care va raspunde asteptarilor consumatorilor, pentru o experienta de plata familiara si securizata, atat acum, cat si in viitor” a spus Craig Vosburg, presedinte piete America de Nord, Mastercard.
“Expansiunea Masterpass reprezinta o evolutie semnificativa a modelului nostru de afaceri. Am concentrat inteligenta si viziunea platilor digitale pentru a oferi consumatorilor si comerciantilor o gama vasta de experiente la cumparare”, a aratat Craig Vosburg.
Evolutia identitatii brandului
Digitalizarea proceselor din comert si accelerarea conectivitatii consumatorilor alimenteaza o transformare digitala ce va oferi optiuni de plata optimizate. Dovada a increderii si optimismului nostru cu privire la aceasta transformare, Mastercard introduce o evolutie a identitatii de brand – simplificata, modernizata si optimizata pentru a fi cat mai relevanta, intr-o lume din ce in ce mai digitala. Aceasta identitate de brand incepe cu un nou simbol al brandului, si se va dezvolta intr-un design holistic cu declinari inovatoare, sofisticate si incluzive in fiecare dintre locatiile din lume.
“Mastercard este unul dintre acele branduri unice, imediat recognoscibil oriunde pe glob,” a afirmat Raja Rajamannar, chief marketing and communications officer, Mastercard.
“Pentru a prospera in aceasta lume noua, digitala, unde afacerile se misca mai rapid decat oricand, vrem sa modernizam si sa elevam brandul intr-un design simplu si elegant, insa indubitabil Mastercard”, a spus Raja Rajamannar.
Noua identitate de brand, incluzand cel mai complet design de brand introdus vreodata in cadrul Mastercard, va fi incorporata in toate produsele, experientele si comunicarile Mastercard, incepand cu Masterpass la finalul acestei luni si continuand cu Mastercard in toamna.
Viziunea Masterpass este de a sustine toate formele de comert pentru a raspunde celei mai vaste game de experiente la comercianti si nevoi ale consumatorilor. Masterpass stocheaza toate informatiile despre plata, inclusiv detalii ale cardurilor atat din reteaua Mastercard cat si din alte retele de plata, informatiile de livrare si preferintele de plata intr-un loc sigur si convenabil. Cu Masterpass, poti efectua plata online sau in cadrul aplicatiilor comerciantilor, prin simpla apasare a butonului Masterpass si autentificare pentru finalizarea tranzactiei. In magazinele fizice, este suficient sa apropii dispozitivul tau de POS-ul contactless pentru a efectua plata. Masterpass foloseste cele mai avansate metode de securitate disponibile astazi, incluzand tokenizarea, care asigura ca informatiile sunt protejate.
Masterpass le permite institutiilor emitente sa isi dezvolte propria solutie de plati digitale utilizand Masterpass API si SDK, in timp ce comerciantii pot utiliza Masterpass API si SDK pentru a integra checkout-ul online si in cadrul aplicatiilor mobile. Masterpass este in prezent disponibil in 33 de piete la nivel global, cu planuri de extindere catre trei noi piete pana la finele acestui an. Puteti gasi o lista a comerciantilor care accepta Masterpass, atat online cat si in cadrul aplicatiilor, pe pagina www.masterpass.com, in timp ce informatii despre comerciantii care accepta Masterpass in locatii fizice sunt disponibile aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz