SMSO, platformă SaaS românească specializată în servicii de mobile marketing și SMS pentru companii, estimează că în 2024 va depăși borna de 1,5 milioane de euro cifră de afaceri.
Compania a înregistrat deja, în prima jumătate a anului, o creștere de 56% a cifrei de afaceri comparativ cu aceeași perioadă din 2023, de la 440.000 de euro la 690.000 de euro. SMSO prognozează atingerea unei cifre de afaceri de aproape 1,5 milioane de euro pentru acest an.
SMSO a fost lansată în 2019 și a devenit rapid un jucător important în industria de mobile marketing, oferind în prezent integrare cu soluții precum Gomag, MerchantPro, MEFI, iStoma, Prestashop, WooCommerce sau Magento. Mai mult, are parteneriate cu peste 250 de companii de profil la nivel mondial, ceea ce permite găsirea celor mai bune rute în timp real pentru mesajele partenerilor. Conform datelor companiei, mesajele trimise prin SMS au o rată de deschidere de până la 98%.
„Le mulțumim partenerilor noștri pentru încrederea acordată și ne bucurăm că le suntem alături pentru a le transmite mesajele către sute de mii și milioane de oameni. Încă de la debut ne-am propus să oferim o soluție solidă, ușor de folosit și cu cele mai valoroase opțiuni pentru activitatea partenerilor. Furnizăm, în prezent, o platformă SaaS modernă și intuitivă care îi ajută pe cei peste 700 de clienți activi lunar să își dezvolte afacerile prin campanii de marketing eficiente.”
Cătălin Sporiș, Co-Founder & CEO, SMSO
Planurile pe termen lung ale companiei includ extinderea portofoliului de servicii și implementarea de noi tehnologii care să răspundă cât mai bine cerințelor unei piețe în continuă evoluție. Și pentru a sărbători performanța din 2024, SMSO anunță că este activă campania Summer Vibes 2024 începând cu 15 iulie prin care oferă vouchere de 1.000 de SMS-uri pentru toți cei care își creează un cont pe platformă până pe 31 august 2024.
În ciuda diminuării comunicării prin SMS între utilizatori obișnuiți, aceștia orientându-se către platforme digitale, acest mediu este încă unul vital pentru comunicările B2C. Spre deosebire de notificările transmise pe e-mail, comunicarea prin SMS este un mijloc de comunicare mai eficient. Mesajele SMS sunt citite în primele câteva minute de la primire și pot fi recepționate și sunt accesibile indiferent dacă există sau nu conexiune la internet. Sunt astfel preferate mai ales în situațiile în care timpul de reacție face diferența, cum ar fi furnizarea de statusuri pentru tranzacții financiare, comunicări cu privire la activitatea pe conturile digitale, detalii logistice despre starea comenzilor sau remindere pentru orice tip de programare.
Anul acesta, SMSO alături de Asociația Susține Sportul a susținut financiar echipa de volei ACS LifeGames București, dar a asigurat și serviciile de SMS pentru comunicările privitoare la organizarea în premieră a Cupei și Supercupei Asociației Municipale de Volei (AVMB) U13 Ediția #1 2024.
Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…
Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…
Consumatorii români caută din ce în ce mai mult o experiență de cumpărături online mai bogată, personalizată și inovatoare atunci…
Internetics, festival de tradiție organizat de The Institute încă din 2001, a devenit o scenă de referință pentru performanțele și…
Angela Galeța, director al Fundației Vodafone România a vorbit, pe scena Zilelor Biz, la conferința de sustenabilitate din data de…
România alături de Azerbaidjan, Georgia și Ungaria lucrează la realizarea unui Coridor Verde, care va conecta energetic Marea Caspica cu…