Dupa ce anul trecut marca de bere Skol, aflata in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod, a fost promovata prin gust 100% malt si fara malai, in mai anul acesta este lansata o noua platforma de comunicare, intitulata “Din respect pentru bere, din respect pentru tine”.
Pornind de la realitatea ca, in multe ocazii, consumatorii sunt pusi in situatia de a face rabat de la standardele de calitate, noua campanie Skol aduce in atentia acestora importanta valorilor autentice.
Campania din acest an – “Din respect pentru bere, din respect pentru tine” – aduce pe agenda publica un manifest deschis impotriva compromisurilor de orice fel si, totodata, o revolutie pe piata berii pentru democratizarea calitatii.
“Credem ca la final de zi, toti cei care lupta pentru un viitor diferit merita sa ciocneasca o bere facuta exact dupa aceleasi principii cu ale lor. 100% malt inseamna calea cea grea, dar si calea adevarata. Skol se face dupa o reteta autentica, fara malai, deci fara compromisuri si nu pe calea usoara; si aceasta inseamna respect pentru bere si pentru bautorii ei”, a declarat Roccos Cosmatos, Vice-Presedinte Marketing – URBB.
Campania de comunicare realizata de Publicis Romania contine executii TV, componenta de digital si comunicare in-store.
Echipa care s-a ocupat de campanie: Semida Duriga – Group Creative Director & copywriter; Marius Tudor – Copywriter; George Lupeanu – Copywriter; Catalin Paduretu – Senior art director; Mario Niculae – Junior Art Director; Miruna Macri – Junior Art Director; Catalin Albu – Client Service Director; Clarisa Rosu – Account Director; Victor Maier – Account Executive; Camelia Efrimov – AV Producer; Liviu Efrimov – AV Producer; Alina Tanase – Digital Account Manager; Tiberiu Bucovei – Project Manager; Constantin Bunica – PHP Developer; Ciprian Frunzeanu – Art Director.
Casa de Productie: Multi Media Est.
Portofoliul companiei URBB cuprinde pe piata berii marcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness si Kilkenny, Granini pe piata bauturilor racoritoare, precum si marca de apa minerala Bilbor.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…