Platforma noua de comunicare pentru Beko
Reading Time: 2 minuteBrandul de electrocasnice Beko a lansat o noua platforma globala de comunicare pe termen lung, care pozitioneaza brandul ca “Partenerul oficial al fiecarei zile” (Official Partner of the Everyday).
Campania include o serie de sase spoturi TV. Spoturile vor fi create si difuzate in peste 30 de tari din intreaga lume pe parcursul anului 2016, pentru a lansa campania, in timp ce filmul de imagine de brand va fi promovat pe YouTube in peste 25 de piete cheie.
Campania include si comunicare in print, outdoor, in-store si digital.
Noua platforma de comunicare este sustinuta si de parteneriatul cu FC Barcelona, semnat la inceputul sezonului 2014/15 un contract de sponsorizare cu o durata de patru ani, care se intinde pana la sfarsitul sezonului 2017/18. Parteneriatul prevede plasarea logoului Beko pe maneca tricoului de joc.
In contextul noii campanii globale, toate actiunile orientate spre fotbal vor pozitiona Beko ca Official Partner of Play – pornind de la Partenerul oficial al fiecarei zile (Official Partner of the Everyday).
Ca parte a campaniei Official Partner of Play, unii dintre jucatorii de clasa mondiala ai FC Barcelona au fost transformati in animatii jucause ce vor fi integrate in canalele media digitale si social media, inclusiv prin interactiuni in timp real pe parcursul meciurilor mari, cum a fost in cazul El Clasico (FC Barcelona – Real Madrid) din 2 aprilie .
Beko este o marca internationala de electrocasnice, prezenta in peste 100 de tari din lume, produsa de Arçelik Group. Este al doilea cel mai mare brand de electrocasnice din Europa si brandul cu cea mai rapida crestere pe piata europeana in ultimii sapte ani.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz