Platforma de management a programărilor online Ziora caută finanțare de 140.000 euro pe SeedBlink
Reading Time: 2 minuteZiora, platformă online pentru administrarea afacerii și managementul programărilor, se listează pe SeedBlink pentru a obține o finanțare de 140.000 de euro.
Suma este necesară pentru promovarea brandului Ziora, dezvoltarea echipei de vânzări și extinderea domeniilor de utilizare la nivel național și internațional.
În schimbul investiției de pe SeedBlink, Ziora oferă 10% din capital. Listarea are loc marți, 2 februarie, la ora 10:00.
“De când programările au devenit obligatorii, acest tip de serviciu a trecut din categoria «nice to have» în cea a unui «must have». Listarea pe SeedBlink înseamnă un pas prin care trecem de la zona de dezvoltare tehnică la cea de business, este o ocazie prin care vrem să atingem o cotă de piață de 10% pe segmentul saloanelor de înfrumusețare din România și să ne extindem în alte piețe din Europa”, afirmă Marius Chiriță, cofondator al Ziora Business IT, compania care a dezvoltat aplicația Ziora.
Ziora este un software dedicat administrării afacerilor care necesită programări și este folosit, mai ales, de către saloane de înfrumusețare, wellness și SPA, cluburi sportive, cabinete medicale, stomatologice sau de psihoterapie, firme de avocatură și service-uri auto.
Aplicația a fost dezvoltată de Marius Chiriță, Irinel Bîrsan și Cătălin Bălinișteanu. În anul 2020, s-au alăturat companiei și Silviu Chiriță, senior financial analist cu experiență în asset management, advisory și private equity, și Lucian Rotar, prin Nexia Consulting, antreprenor în serie și investitor din comunitatea TechAngels, cu peste 20 de ani de experiență în domeniul IT&C în țară și în străinătate.
Antreprenorii poartă discuții și cu un fond de investiții care analizează posibilitatea de a se alătura în business pentru a accelera externalizarea.
Creștere și extindere internațională
Compania estimează că anul acesta se vor crea peste 250.000 de programări prin aplicație. Fondatorii Ziora preconizează că, până la finalul anului viitor, compania va ajunge la o cifră de afaceri de un milion de euro în România și la 15.000 de clienți la finalul lui 2023.
În ceea ce privește extinderea internațională, antreprenorii au în plan ca în 2022 să intre pe piața din Ungaria și din Franța, în 2023.
Compania are ca obiectiv pentru acest an atragerea a 10% din piața națională de beauty și scalarea în două domenii noi – sănătate și auto.
Printre serviciile oferite de platformă se numără: site personalizat pentru fiecare client, cu o componentă de e-commerce, modul integrat pentru programare online sincronizat în calendarul aplicației, comunicare directă între furnizori și clienți, programarea mai multor servicii din cadrul aceluiași abonament, reminder (SMS), gestiune atât a personalului cât și a produselor, notificare pentru evenimente importante (recurentă, ziua clientului persoană fizică, neprezentare), vânzare de produse atât direct din aplicație, cât și comanda lor în momentul programării pentru a le ridica din salon.
Înainte de data programării, Ziora trimite clienților un SMS și/sau un email de reamintire pentru a crește rata de prezentare. În cazul în care clientul anuleaza programarea, în agendă se eliberează automat intervalul rezervat pentru a se putea crea o nouă programare.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz