azitis.com, prima platformă de licitații complet digitalizate a bunurilor provenite din situații de dificultate, a înregistrat vânzări de aproape 20 milioane de euro iar numărul licitațiilor desfășurate a depășit 600 în doar 10 luni de la lansare. Cele 350 de bunuri disponibile pe platformă sunt împărțite în 11 categorii, de la terenuri, utilaje, până la afaceri la cheie și însumează o valoare totală de peste 40 de milioane de euro.
Toate activele înscrise pe marketplace reprezintă oportunități de achiziții pentru persoane fizice și juridice, fiind vândute de companii în insolvență, faliment sau care se confruntă cu diverse situații de executare silită, ori de lichidare voluntară de portofolii.
“Obiectivul nostru a fost să facem vânzări de cinci milioane de euro în 2024, însă am depășit deja 20 de milioane de euro și suntem în creștere. Avantajul acestui tip de platformă, care digitalizează complet procesul de achiziții a bunurilor provenite din distress, este că oferă tuturor, la orice oră și din orice loc, acces la licitații transparente și sigure. Cumpărătorul nu mai are nevoie de cunoștințe de specialitate, dosare cu șină și caiete de sarcini, iar vânzătorii scapă de întreaga gestiune a procesului, în mod gratuit. E nevoie doar de internet și de maximum trei minute pentru cont, garanție și plasarea ofertei”, a declarat Vasile Godîncă-Herlea, CEO azitis.com.
„Tocmai am încheiat prima campanie de vânzări pentru bunurile societății Hidroconstrucția SA, aflată în insolvență. Pentru cele 29 de bunuri s-au înscris 171 de participanți. Am vândut 20 dintre ele, toate peste valoarea de piață – cele mai atractive fiind, ca de obicei, cele cu potențial de dezvoltare imobiliară. Un alt exemplu e un teren din Florești, județul Cluj, care s-a vândut la 388% din valoarea de piață. La această licitație au fost plasate în total 144 de oferte și au participat 16 investitori – o dinamică unică în domeniul vânzărilor în distress”, mai spune Falvius Drăghici, COO azitis.com.
Platforma azitis.com afișează prețul de pornire pentru fiecare bun listat, însă lucrează cu noțiunea de preț de rezervă, adică prețul stabilit și așteptat de către vânzător a se obține în licitație, care este confidențial și sub care bunul nu se poate vinde. Licitațiile se desfășoară exclusiv online, durează între 7 și 14 zile și permit participarea celor interesați indiferent de ora și locul unde se află. Cumpărătorii au acces la condițiile de vânzare în avans, inclusiv în ceea ce privește descrierea detaliată a bunurilor și documentarea în imagini. Acestea se pot inspecta, iar dacă nu corespund descrierii, cumpărătorii beneficiază de protecție.
NETOPIA Payments extinde oferta de soluții BNPL (Buy Now, Pay Later) destinată partenerilor săi prin încheierea unui parteneriat cu PayPo.…
În ciuda creșterii fraudelor cibernetice, care reflectă tranziția lentă, dar constantă, a lumii către plățile digitale, falsificarea bancnotelor rămâne la…
Producția de alimente se bazează pe activități și procese tehnologice care consumă cantități mari de energie și combustibili fosili, ceea…
Golin România câștigă premiul Event & Experiential Marketing la European Excellence Awards 2024, una dintre cele mai importante competiții de…
Prin natura noastră, suntem predispuși la inerție, iar instinctul de conservare provoacă o reticență firească față de schimbare. Putem observa…
Schneider Electric a publicat două rapoarte realizate de Institutul său de Cercetare pentru Sustenabilitate – Sustainability Research Institute (SRI), care…