Platforma Comarket atrage o finanțare de 150.000 de euro
Reading Time: 2 minuteComarket, un SaaS de achiziții centralizate și marketplace B2B adresat industriei ospitalității românești, atrage o nouă investiție în valoare de 150.000 de euro, din partea unui grup de investitori de tip business angel, printre care Iulian Cîrciumaru, investitor activ în mai multe proiecte antreprenoriale, și accelerează planurile de dezvoltare pe piața locală.
În cadrul noii runde de finanțare, TZA Investors, un vehicul de investiții controlat de fondatorii Țuca Zbârcea & Asociații, și-a majorat investiția inițială, iar fondatorii Comarket se află în discuții avansate cu investitori internaționali pentru o finanțare suplimentară de 150.000 de euro.
Valoarea companiei, peste 2 milioane de euro
În urma noii investiții, valoarea Comarket a atins pragul de 1,5 milioane de euro, iar după a treia rundă de finanțare de 150.000 de euro din campania de pre-seed, valoarea companiei va depăși 2 milioane euro. În faza de start-up, Comarket a atras o investiție inițială în valoare totală de 150.000 de euro din partea TZA Investors și a unui grup de investitori individuali care au participat la campania de crowdfunding derulată de Seedblink.
“Noua investiție ne validează modelul de business și arată că proiecțiile noastre privind evoluția platformei și scalabilitatea business-ului au fost cât se poate de realiste, în prezent existând toate premisele să fie îndeplinite. Pe termen scurt, ne dorim să atragem o finanțare internațională complementară alături de mai mulți investitori și apoi să ne extindem platforma prin parteneriate noi cu furnizorii, producătorii locali și integratorii naționali și internaționali”, a declarat Florin Maxim, CEO și co-fondator al Comarket.
500 de business-uri HoReCa
Sumele atrase în ultima rundă de finanțare vor fi investite în digitalizarea procesului de achiziții pentru mai mult de 500 de business-uri HoReCa, prin integrarea propriilor rețele de furnizori și crearea de mini-ecosisteme de comandă. În același timp, pâna la finalul anului se urmărește și implementarea unei centrale de achiziții prin care jucătorii mici și medii din piață să aibă acces la prețuri mult mai bune din partea furnizorilor și producătorilor.
Marketplace-ul Comarket va intra în următoarea etapă de dezvoltare, în care oferta de produse va fi atent verificată și selectată din punct de vedere al prețului și al relevanței pentru jucătorii din ospitalitate, urmărindu-se un număr de 10.000 de articole disponibile la comandă național și cu free delivery la începutul lui 2022. În prezent, Comarket are în portofoliu peste 6.000 de articole.
Logistică și autorizații
Una din prioritățile echipei Comarket este integrarea producătorilor locali în platformă, iar principala provocare este rezolvarea disfuncționalităților cu care aceștia se confruntă la capitolul logistică și autorizații de comercializare. În acest sens, Comarket are în pregătire dezvoltarea de noi parteneriate cu integratori naționali pentru a crea un kit de intrare în piața HoReCa pentru orice producător local, astfel încât produsele acestora să fie disponibile la nivel național.
Procese automatizate
Platforma Comarket oferă o soluție rapidă și eficientă de gestionare a activității de achiziții în cadrul unui business HoReCa, oferind o alternativă modernă la metodele tradiționale (vizita agentului de teren în locație, plasarea de comenzi prin SMS, Whatsapp sau telefon etc.). În plus, platforma automatizează un proces care se repetă aproape zilnic, oferind utilizatorilor date privind istoricul comenzilor, centralizarea și detaliile logistice.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz