“Nu risipi cât poți iubi”/ ”Less Waste More Love” este noua campanie Nestlé, lansată, recent și în România. Aceasta are trei componente de conștientizare derulate pe parcursul lunilor iunie-august: 1) reducerea consumului de apă în bucătărie, prin rețete și trucuri pentru reutilizare și valorificare a fiecărei picături de apă; 2) reducerea cantității de deșeuri care ajunge la groapa de gunoi prin colectare selectivă și reciclare și 3) reducerea amprentei de carbon a fiecărui individ printr-o reinterpretare a modului în care ne raportăm la tehnologie, trafic și stil de viață.
Prima ediție a campaniei se va încheia în luna septembrie, când compania va organiza cea mai amplă activitate de ecologizare de până acum, în cadrul căreia va fi lansat și un raport extins de monitorizare a biodiversității în cadrul unor zone deja ecologizate în 2019 de către Nestlé. Această acțiune are loc în continuarea proiectelor înițiate în 2019, când Nestlé România a desfășurat mai multe acțiuni de ecologizare în Parcul Național Cozia – pe mai multe trasee turistice, pe malurile Dunării, precum și de-a lungul râului Olt. Cu implicarea a peste 900 de voluntari, au fost colectate peste 50 de tone de deșeuri care au fost trimise către reciclare sau valorificare.
Campania face parte din pilonul corporate Nestlé for a Waste Free World, care reunește toate acțiunile prin care compania urmărește ca, până în 2030, să aibă impact zero asupra mediului în toate operațiunile sale. Pentru 2025, Nestlé reconfirmă angajamentul de a utiliza 100% ambalaje reciclabile sau reutilizabile și de a reduce cu o treime utilizarea de materiale plastice noi la nivel global.
Ambalaje: materiale noi, sisteme de reutilizare a recipientelor și soluții de reciclare
Pe lângă cercetările proprii realizate în cadrul Institutului Nestlé de Științe al Ambalajelor, compania a lansat anul acesta un fond de investiții pentru start-up-uri care se concentrează pe dezvoltarea de soluții sustenabile de ambalare, în valoare de 250 de milioane CHF.
Utilizarea apei
La nivel global, compania se angajează ca întreg portofoliul Nestlé Waters să fie neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon, sprijinind durabilitatea ecologică a bazinelor hidrografice prin refacerea în procent de 100% a apei pe care o folosește, până în 2025.
Amprenta de carbon
Din 2010 și până în prezent, Nestlé a redus emisiile de gaze cu efect de seră (GES) cu peste 30% pe tona de produs. În același timp, la nivel global, Nestlé derulează peste 500 proiecte de economisire a apei în fabricile sale, economisind 3,7 milioane m3 de apă pe an, echivalentul a 1 500 de bazine olimpice de înot.
Indicatorii de sustenabilitate pentru România arată o scădere de 88% a consumului de apă începând cu 2011, o scădere de 85% în ceea ce privește cantitatea de deșeuri și o scădere de 72% în ceea ce privește emisiile de dioxid de carbon.
Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…