Plan de revenire: oaspeții hotelurilor Accor vor beneficia de asistență medicală
Reading Time: < 1 minutGrupul Accor și AXA au încheiat un parteneriat strategic pentru a oferi asistență medicală oaspeților din cele 5.000 de hoteluri Accor din întreaga lume. Începând din luna iulie, parteneriatul le permite oaspeților Accor acces la soluțiile medicale ale AXA Partners, entitatea internațională AXA specializată în servicii de asistență, asigurări de călătorie și protecție credit.
Oaspeții Accor vor beneficia de acces gratuit la teleconsultări medicale și vor avea, de asemenea, acces la rețelele medicale extinse ale AXA.
Măsura face parte din planul Accor de revenire post COVID-19, care include și protocoalele îmbunătățite de sănătate și prevenire pe care Accor le-a pus în practică în special prin eticheta sa de Curățenie ALLSAFE, în anticiparea redeschiderii progresive a hotelurile sale din diferite regiuni.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz