Pizza Hut și Pizza Hut Delivery au lansat cel mai nou produs din meniu, Cheesy Garlic Twist, cu un blat special umplut cu Mozzarella, asezonat cu usturoi, unt, parmezan și oregano.
Noul blat face parte din seria inovațiilor de produs pe care Pizza Hut și Pizza Hut Delivery le aduc constant în meniu, acestea constând acum în utilizarea unui mix de ingredinte.
Cheesy Garlic Twist a fost concepută pentru ocaziile în care te gândești de două ori înainte să servești un preparat cu usturoi. Conținând o cantitate redusă din acest ingredient, clienții se pot bucura atât de gustul autentic, cât și de întâlnirea de după. Cheesy Garlic Twist este cu siguranță o adevărată plăcere pentru toți cei ce iubesc varietatea și mixurile curajoase atunci când comandă pizza.
„Prin lansarea blatului Cheesy Garlic Twist ne dorim să oferim o opțiune potrivită pentru cei care preferă combinația unică dintre brânză Mozzarella și usturoi. Totodată, noul sortiment confirmă, încă o dată, că Pizza Hut și Pizza Hut Delivery sunt branduri inovatoare care lansează produse noi tot timpul, completând multitudinea blaturilor deja consacrate precum Cheesy Bites, Crown, Super Pan, Cheese & Pepperoni. ” a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Pizza Hut.
Blatul Cheesy Garlic Twist este disponibil pe orice rețetă de pizza din meniu, atât la Pizza Hut cât și la Pizza Hut Delivery.
Pentru mai multe detalii despre noutățile Pizza Hut și Pizza Hut Delivery, urmăriți paginile de Facebook Pizza Hut România şi Pizza Hut Delivery România.
Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…
Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…
PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…
După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…
De la 1 octombrie 2024, Simona Fîrtat a revenit în România, pentru a prelua funcția de Corporate Affairs and Engagement…
Autovit.ro, cea mai mare platformă auto online din România, transformă Black Friday într-o experiență extinsă de shopping denumită "Black November",…