Marketing

Pizza Hut România își diversifică meniul

Reading Time: 2 minute

Pizza Hut se repoziționează și își extinde oferta de meniu în toate cele 22 de restaurante la nivel naţional.

Noul concept de meniu poartă semnătura lui Chef Nico Lontras și aduce în bucătăriile Pizza Hut coaste cu sos sweet chili, burgeri, tacos, aripioare cu sos barbeque, deserturi, cocktail-uri alcoolice şi non-alcoolice şi multe altele.

”Totul a început anul trecut, odată cu lansarea noului meniu în restaurantul Pizza Hut din Piaţa Romană, care s-a bucurat şi de un nou design, contemporan, urban, iar acum culminează cu introducerea meniului în toate restaurantele din ţară, oferind clienţilor noştri o experienţă cu totul diferită. Astfel, Pizza Hut face o mişcare îndrăzneaţă de business şi se repoziţionează pe piaţa de food service din România cu un meniu mult mai variat, adresat unui public divers”, declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Sphera Franchise Group S.A.

Restaurantele Pizza Hut oferă clienţilor posibilitatea de a-şi alege meniul de prânz la preţuri accesibile, printr-o serie de oferte: Classic Choice include pizza Margherita mică cu două toppinguri la alegere şi supă cremă de legume sau cremă de roşii, Noon Light conține Flatbread Zucchini cu brânză sau bacon şi spanac, alături de salată Caprese, iar Midday in Italy înseamnă o pizza Margherita mică sau Spaghetti Bolognese şi trei bruschette cu roşii, parmezan, busuioc şi rucola proaspătă. În perioada 17 septembrie – 8 noiembrie, de luni până vineri în intervalul orar 10:00 – 18:00, clienţii vor putea savura meniul de prânz Classic Burger, ce conţine un mix de carne, cartofi prăjiţi şi sos la alegere, între ketchup dulce sau picant şi maioneză cu usturoi.

Pizza Hut a intrat pe piaţa din România în 1994, odată cu deschiderea primei locaţii din Calea Dorobanţilor, iar în prezent deţine 22 de restaurante la nivel de reţea.

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din industria food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell. 

Tags: pizza hut
Loredana Sandulescu

Recent Posts

Paul Radu Grigoriu: Cine îi face înțeleși pe europarlamentari

Pentru a se înțelege unii cu alții, europarlamentarii au nevoie de interpreți chiar și în ”casa lor”, fie că este…

2 ore ago

Mitsuharu Tsumura: Măiestrie japoneză, savoare peruviană 

Cum a reușit Mitsuharu Tsumura să facă din Maido unul dintre cele mai bune cinci restaurante din lume cu propriul…

10 ore ago

Emisiile asociate AI ar putea crește de peste 10 ori până în 2030

Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…

16 ore ago

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

18 ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

19 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

19 ore ago