Marketing Stiri

Pizza Hut România își diversifică meniul

19 sept. 2018 2 min

Pizza Hut România își diversifică meniul

Reading Time: 2 minute

Pizza Hut se repoziționează și își extinde oferta de meniu în toate cele 22 de restaurante la nivel naţional.

Pizza Hut 3

Noul concept de meniu poartă semnătura lui Chef Nico Lontras și aduce în bucătăriile Pizza Hut coaste cu sos sweet chili, burgeri, tacos, aripioare cu sos barbeque, deserturi, cocktail-uri alcoolice şi non-alcoolice şi multe altele.

”Totul a început anul trecut, odată cu lansarea noului meniu în restaurantul Pizza Hut din Piaţa Romană, care s-a bucurat şi de un nou design, contemporan, urban, iar acum culminează cu introducerea meniului în toate restaurantele din ţară, oferind clienţilor noştri o experienţă cu totul diferită. Astfel, Pizza Hut face o mişcare îndrăzneaţă de business şi se repoziţionează pe piaţa de food service din România cu un meniu mult mai variat, adresat unui public divers”, declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Sphera Franchise Group S.A.

Restaurantele Pizza Hut oferă clienţilor posibilitatea de a-şi alege meniul de prânz la preţuri accesibile, printr-o serie de oferte: Classic Choice include pizza Margherita mică cu două toppinguri la alegere şi supă cremă de legume sau cremă de roşii, Noon Light conține Flatbread Zucchini cu brânză sau bacon şi spanac, alături de salată Caprese, iar Midday in Italy înseamnă o pizza Margherita mică sau Spaghetti Bolognese şi trei bruschette cu roşii, parmezan, busuioc şi rucola proaspătă. În perioada 17 septembrie – 8 noiembrie, de luni până vineri în intervalul orar 10:00 – 18:00, clienţii vor putea savura meniul de prânz Classic Burger, ce conţine un mix de carne, cartofi prăjiţi şi sos la alegere, între ketchup dulce sau picant şi maioneză cu usturoi.

Pizza Hut a intrat pe piaţa din România în 1994, odată cu deschiderea primei locaţii din Calea Dorobanţilor, iar în prezent deţine 22 de restaurante la nivel de reţea.

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din industria food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: