Ei pot alege ce vara prefera: Vara #PinaColada sau Vara #PepeneRosu votand produsul preferat si vor intra asfel in competitia verii. Daca vara castigatoare va fi #PinaColada, premiul consta intr-o saptamana de relaxare in Palma de Mallorca, iar daca vara castigatoare va fi #PepeneRosu, premiul este o saptamana de sporturi de apa si aventura in Antalya.
Activia, cel mai consumat iaurt probiotic din lume, a fost lansat pe piata romaneasca in anul 2001, portofoliul marcii curprinzand in prezent 28 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis. Produs in fabrica din Bucuresti, Activia se exporta si in alte tari din Europa. Gama Activia cuprinde in Romania produse variate: iaurt simplu, iaurturi cu cereale integrale si fructe, iaurturi de baut cu sau fara fructe, gama Activia Mic dejun, cu topper de cereale, cat si iaurturi dietetice cu fructe, cu 0% grasime, continut redus de zaharuri si indulcitori.
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…