Stiri

Pilotul F1 Charles Leclerc, ambasador global al Bang&Olufsen

Reading Time: 2 minute

Bang & Olufsen l-a desemnat pe Charles Leclerc drept noul ambasador global al mărcii. Bang & Olufsen și Charles Leclerc încep un parteneriat menit să genereze campanii creative și evenimente, precum și pentru a lansa un produs în ediție limitată, creat de brandul audio danez.

În afara unei cariere strălucite în domeniul curselor de F1, care i-a adus recunoaștere în întreaga lume, pilotul monegasc și-a construit o reputație de muzician, pasionat de pian. Își compune și înregistrează propria muzică, aceasta jucând un rol esențial în viața lui.

Viața mea profesională se axează pe precizie și performanță, iar sunetul joacă un rol important în această ecuație”, spune Charles Leclerc. „Mașinile pe care le conduc sunt minuni ale ingineriei, iar sunetele lor mă informează cu privire la deciziile pe care trebuie să le iau într-o fracțiune de secundă. Această atenție deosebită acordată sunetului mi-a antrenat urechea să asculte diferit, astfel încât calitatea sunetului joacă un rol foarte important în viața mea. Când ascult muzică, îmi doresc o claritate a sunetului și un echilibru al dinamicii care să-mi scoată în evidență muzica în moduri noi și să mă apropie de artist”, adaugă Charles Leclerc.

Pentru Generația Z

Bang & Olufsen a selectat recent o serie de vedete din generația tânără, pentru a se adresa publicului Gen Z, printre care se numără starul M-Pop chinez Lay Zhang. Charles Leclerc se va alătura, de asemenea, colegului său, pilot de Formula 1, Fernando Alonso, în calitate de ambasador global pentru marca daneză creată în 1925 de Peter Bang & Svend Olufsen.

„Îi urăm bun venit lui Charles alături de brand. Ne leagă aprecierea pentru performanță și finisare artizanală, precum și pasiunea pentru experiențele muzicale care ne apropie de artiștii preferați. Nu ne putem gândi la un partener mai bun care să ne ajute să evoluăm și să creăm o comunitate în jurul sunetului impecabil”, a precizat și CEO-ul B&O, Kristian Teär.

Alex Rădescu

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

2 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

2 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

3 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

6 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

7 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

9 ore ago