Bang & Olufsen l-a desemnat pe Charles Leclerc drept noul ambasador global al mărcii. Bang & Olufsen și Charles Leclerc încep un parteneriat menit să genereze campanii creative și evenimente, precum și pentru a lansa un produs în ediție limitată, creat de brandul audio danez.
În afara unei cariere strălucite în domeniul curselor de F1, care i-a adus recunoaștere în întreaga lume, pilotul monegasc și-a construit o reputație de muzician, pasionat de pian. Își compune și înregistrează propria muzică, aceasta jucând un rol esențial în viața lui.
„Viața mea profesională se axează pe precizie și performanță, iar sunetul joacă un rol important în această ecuație”, spune Charles Leclerc. „Mașinile pe care le conduc sunt minuni ale ingineriei, iar sunetele lor mă informează cu privire la deciziile pe care trebuie să le iau într-o fracțiune de secundă. Această atenție deosebită acordată sunetului mi-a antrenat urechea să asculte diferit, astfel încât calitatea sunetului joacă un rol foarte important în viața mea. Când ascult muzică, îmi doresc o claritate a sunetului și un echilibru al dinamicii care să-mi scoată în evidență muzica în moduri noi și să mă apropie de artist”, adaugă Charles Leclerc.
Bang & Olufsen a selectat recent o serie de vedete din generația tânără, pentru a se adresa publicului Gen Z, printre care se numără starul M-Pop chinez Lay Zhang. Charles Leclerc se va alătura, de asemenea, colegului său, pilot de Formula 1, Fernando Alonso, în calitate de ambasador global pentru marca daneză creată în 1925 de Peter Bang & Svend Olufsen.
„Îi urăm bun venit lui Charles alături de brand. Ne leagă aprecierea pentru performanță și finisare artizanală, precum și pasiunea pentru experiențele muzicale care ne apropie de artiștii preferați. Nu ne putem gândi la un partener mai bun care să ne ajute să evoluăm și să creăm o comunitate în jurul sunetului impecabil”, a precizat și CEO-ul B&O, Kristian Teär.
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…
Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…