Piața de televizoare din România, 1.4 milioane de unități
Reading Time: 2 minuteSamsung Electronics a lansat noile televizoare premium QLED în România, serie care se concentrează pe trei puncte-cheie: Q Style, Q Smart și Q Picture.
Samsung Smart Hub a fost optimizat, iar navigarea este mult mai simplă, integrând pe lângă conținutul variat și noua aplicație Smart View. Cu ea se face simplu conectarea între un dispozitiv mobil și televizor. Multitasking-ul se simplifică și trece la nivelul următor. Utilizarea Samsung QLED TV presupune o singură telecomandă. Samsung One Remote poate controla dispozitivele conectate la televizor și integrează comenzile vocale pentru căutări sau navigare prin funcțiile Smart TV-ului.
“Samsung este lider pe piața locală de televizoare cu o cotă de piață de peste 40%, iar în 2017 ne propunem să ne consolidăm această poziție, fiind și lider global de peste 11 ani consecutivi. Inovația tehnologică ne-a asigurat poziția de lider și pe segmentul UHD 4K pe plan local. Pe segmentul UHD avem o poziție foarte bună, cu o cotă de piață de peste 40% în volum și peste 60% în valoare”, a declarat pentru Biz Victor Armășelu, CE Director Samsung Electronics România. „În ceea ce privește evoluția pieței, estimăm că aceasta s-a situat anul trecut la la aproximativ 1,4 milioane de unități. Când am făcut estimarea, am luat în calcul o contribuţie a acelor evenimente speciale de vânzare cum sunt cele macroeconomice – scăderea TVA, creșterea veniturilor populației și implicit a încrederii consumatorilor și a facilitatilor de creditare, campionatul de fotbal, Olimpiada, Paştele, Crăciunul şi Black Friday, care s-au ridicat la nivelul aşteptărilor, valorea medie pe piață a unui televizor vândut fiind de 1.215 lei”, a explicat oficialul Samsung România.
Instalarea noilor modele QLED TV este facilă și rapidă, fie pe perete prin noul sistem inovator No Gap – care elimină spațiul dintre televizor și perete și permite reglarea în 3 planuri, fie utilizând suportul tip șevalet Studio – care pune în valoare televizorul ca pe o adevărată operă de artă, fie utilizând suportul Gravity – care conferă o eleganţă desăvârşită şi o multitudine de poziţii de vizionare.
Singura conexiune între Samsung QLED TV şi orice alt dispozitiv – STB, consola, sistem audio / video – se realizează acum printr-un cablu optic unic, Invisible Connection. Noul cablu Invisible Connection reduce dezordinea și firele inestetice, având un sistem simplificat, cu o singură conexiune.
Samsung este lider pe piața locală de televizoare cu o cotă de piață de peste 40%, iar în 2017 ne propunem să ne consolidăm această poziție, fiind și lider global de peste 11 ani consecutivi. Inovația tehnologică ne-a asigurat poziția de lider și pe segmentul UHD 4K pe plan local. Pe segmentul UHD avem o poziție foarte bună, cu o cotă de piață de peste 40% în volum și peste 60% în valoare.
În ceea ce privește evoluția pieței, estimăm că aceasta s-a situat anul trecut la la aproximativ 1,4 milioane de unități. Când am făcut estimarea, am luat în calcul o contribuţie a acelor evenimente speciale de vânzare cum sunt cele macroeconomice – scăderea TVA, creșterea veniturilor populației și implicit a încrederii consumatorilor și a facilitatilor de creditare, campionatul de fotbal, Olimpiada, Paştele, Crăciunul şi Black Friday, care s-au ridicat la nivelul aşteptărilor, valorea medie pe piață a unui televizor vândut fiind de 1.215 lei.”
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz