Piata cosmeticelor de lux are potential de crestere
Reading Time: < 1 minut<p> Incepand din acest an, divizia L'Oréal Luxe va fi prezenta in Romania prin integrarea sa in structura entitatii locale.</p> <p> </p> <p> "Sunt convins ca Romania are un mare potential de crestere, in special in ceea ce priveste piata produselor de lux, segment in care L'Oréal a realizat o crestere foarte puternica in 2012, la nivel de grup (plus 16% in vanzari). Acest lucru este unul din motivele pentru care am decis sa ne consolidam echipa, proximitatea si abordarea de marketing, in scopul de a tinti pozitia de lider pe acest segment dinamic al pietei", a declarat Gilles Antoine, Country Manager General al L'Oreal Romania.</p> <p> </p> <p> Brandurile internationale ale L'Oréal Luxe se regasesc in trei segmente principale de activitate: ingrijire a pielii, machiaj si parfumuri. Distributia lor este selectiva, prin magazine si puncte de vanzare, parfumerii si puncte de vanzare cu amanuntul de tip travel, care acopera principalele orase din Romania.</p> <p> </p> <p> L'Oréal este organizata pe patru divizii operationale, in functie de canalele de distributie: divizia de retail (cu L'Oreal Paris, Garnier si Maybelline), divizia dermo-cosmetice (cu Vichy si La Roche-Posay), divizia de produsele profesionale (cu L'Oréal Professionnel, Matrix si Kerastase), precum si divizia de lux (cu Lancome, Yves Saint Laurent, Biotherm, Giorgio Armani, Diesel si Cacharel).</p> <p> </p> <p> Compania L'Oréal, lider mondial in produse cosmetice si parfumerie, este prezenta pe piata produselor de infrumusetare de peste 100 de ani si a construit un portofoliu de 27 branduri internationale. Cu vanzari in valoare de 22,46 miliarde de euro in 2012, L'Oréal este prezent in 130 de tari si are 68.900 de angajati.</p> <p> </p> <p> In Romania compania L'Oréal este prezenta pe piata de peste 15 ani, are peste 130 de angajati si numara un portofoliu de 14 branduri distribuite in intreaga tara.</p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz