Good News

Philips România dăruiește zâmbete copiilor vulnerabili: Un procent de 3% din valoarea periuțelor de dinți Sonicare vândute, donat SOS Satele Copiilor

Reading Time: 2 minute

Începând cu luna mai, Philips România și SOS Satele Copiilor își unesc forțele în beneficiul copiilor din medii vulnerabile, prin campania „Împreună dăruim zâmbete”.

Clienții magazinului online Philips pot susține direct acest demers prin achiziția oricărei periuțe de dinți Philips Sonicare. Astfel,  un procent de 3% din valoarea fiecărei periuțe achiziționate în perioada 1 mai – 30 august 2024 va fi direcționat către SOS Satele Copiilor România

În urma acestui demers comun, trei case de tip familial din cadrul SOS Satul Copiilor Cisnădie, Sibiu, vor fi  dotate cu centrale termice. De asemenea, pentru a oferi zâmbete sănătoase copiilor, Philips pune la dispoziție periuțe de dinți electrice Sonicare For Kids și rezerve de schimb pentru 65 de copii și adolescenți din Satele SOS Mereni și București.

„Grija față de sănătate și prevenție face parte din ADN-ul Philips. Este un punct de interes în jurul căruia ne desfășurăm activitatea, derulând totodată parteneriate cu organizații care ne împărtășesc valorile. Prin acest demers, ne dorim să oferim zâmbete sănătoase și un viitor mai bun pentru copiii din medii vulnerabile, alături de SOS Satele Copiilor. Credem în puterea de a face bine și credem că împreună cu ajutorul clienților, consumatorilor si partenerilor noștri putem dărui zâmbete molipsitoare. Alătură-te inițiativei noastre, iar prin achiziția de periuțe de  dinți electrice Philips Sonicare, un copil îți va zâmbi!”

Alexandra Basica, Manager Oral Health Care, Philips România.

„Este o mare bucurie pentru noi momentul în care comunitatea se adună în jurul copiilor. Suntem, totodată, onorați că Philips România a ales SOS Satele Copiilor pentru cea mai nouă campanie, Împreună dăruim zâmbete. Zâmbetul este reperul unei copilării lipsite de griji, al siguranței și încrederii în forțele proprii. Exact ce ne dorim pentru fiecare copil care crește în casele familiale SOS sau în comunitățile unde suntem prezenți. Campania se încheie în luna septembrie, când începe un nou an școlar și pentru cei 1000 de copiii pe care îi avem în grijă. Vă mulțumim din toată inima!”

Diana Podaru, Director SOS Satele Copiilor România

Pe termen lung, misiunea companiei Philips este aceea de a îmbunătăți sănătatea a peste 200 de milioane de oameni până în 2030, inclusiv prin redefinirea modului în care îngrijirea orală transformă viața de zi cu zi a acestora.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

2 ore ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

10 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

16 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

17 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

17 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

17 ore ago