„Meseria” de părinte este o provocare, dar vine la pachet și cu multă experiență acumulată pe parcurs. Cu toate acestea, multe mămici aleg să nu împărtășească din „pățaniile” lor cu cei mici, din teama de a nu fi judecate. Pentru a le da curaj, Philips Avent și FCB Bucharest au lansat concursul #VoceaMamei, prin care și-au propus să dea o voce mămicilor din comunitatea de Facebook Philips Avent, să le îndemne să împărtășească din experiența lor fără să se gândească de două ori înainte. Pentru că într-o comunitate de mămici ar trebui să „se audă” doar vocea mamei.
„A fost o surpriză atât de plăcută să vedem că mămicile răspund provocărilor #VoceaMamei cu sinceritate și umor. Știm că în era parenting-ului e o adevărată îndrăzneală sa nu fii o mamă perfectă. Inițiativa noastră a fost tocmai să creăm un mediu sănătos, în care ele să se simtă în siguranță, și ne bucurăm că a ieșit ceva autentic,” a spus Loredana Marin, Senior Copywriter la FCB Bucharest.
Concursul s-a desfășurat sub forma unei campanii de recrutare, pe o perioadă de 5 luni (august-decembrie 2020). Toate provocările au fost o invitație la a vorbi sincer despre ce înseamnă să fii mamă: de la sfaturi pentru creșterea celor mici, la mituri întâlnite pe parcurs și până la greșelile pe care le-au făcut în această aventură dificilă și frumoasă. 200 de mame au dat curs provocărilor lansate în comunitatea Avent, iar cele care au răspuns la cel puțin 2 dintre ele au putut participa și la ultima etapă a concursului #VoceaMamei, provocarea finală, care le-a îndemnat să vorbească despre arta de a fi părinte, secretul prin care își găsesc timp și energie pentru toate.
Câștigătoarele au fost desemnate de un juriu, urmărind atât creativitatea, originalitatea mesajelor, cât și forma în care au fost expuse. Cele 6 finaliste s-au bucurat de câte un set de produse Philips Avent, iar câștigătoarea proiectului a fost răsplătită cu un voucher pentru un retreat la SPA, alături de titlul #VoceaMamei și un rol activ în comunitatea Philips Avent.
„Am vrut să venim în întâmpinarea mămicilor cu un mesaj de încurajare și să le transmitem că pot împărtăși experiențele lor fără teama de a fi judecate. Ne bucurăm că s-au alăturat în număr mare campaniei, că am avut ocazia de a interacționa mai mult cu această comunitate strânsă pe care am construit-o și că au răspuns cu entuziasm provocărilor,” a declarat Ana Maria Postolache, Marketing Specialist la Philips România.
Dana Rogoz s-a alăturat campaniei și a răspândit vestea despre concurs, împărtășind din experiența ei de mămică si oferind la rândul ei un răspuns la fiecare dintre cele 7 provocări lansate de Philips Avent.
Marea câștigătoare #VoceaMamei este Elena Zagaican, care a reușit să impresioneze membrii juriului încă de la început prin autenticitatea, creativitatea și charisma ei. În 2021, Elena va fi o prezență constantă în comunitatea Philips Avent. Ea va pregăti în fiecare lună un material video pentru rubrica „De la părinte la părinte” a blogului Avent, în care va împărtăși din experiențele ei cu mamele din comunitate.
În primul material creat în calitate de #VoceaMamei, Elena a stat de vorbă cu Dana Rogoz. Pe lângă poveștile simpatice despre viața de părinte, cele două au vorbit și despre ce înseamnă să fii „mami-influencer” și cum să fii o gazdă bună pentru cei care te urmăresc. În scurt timp, Elena își făcea debutul pe pagina de Youtube Philips Avent, cu un video despre proiecte mici și mari.
„Am răspuns cu mult entuziasm fiecărei provocări lansate de concursul #VoceaMamei și am constatat că am găsit un loc cald și sigur în care pot să împărtășesc din gândurile, întâmplările și experiențele mele de mămică. Câștigarea concursului a fost o surpriză extrem de plăcută, mă bucur foarte mult că voi rămâne activă în această comunitate și abia aștept să răspund și noilor provocări, ” a spus Elena Zagaican, câștigătoarea concursului #VoceaMamei.
În continuare, o puteți urmări pe Elena pe blogul Philips Avent, în rubrica dedicată „De la părinte la părinte”, și pe pagina de Facebook Philips Avent, unde va avea atât intervenții video, cât și articole utile pentru părinții la început de drum.
Echipele care au realizat proiectul sunt:
FCB Bucharest:
Cornel Gologan / Creative Director, Loredana Marin / Senior Copywriter, Arpad Fekete / Art Director, Radu Ghițescu / Art Director, Alina Ștefan / PR Director, Irina Duminecă / PR Manager, Alina Dima / PR Executive
Philips Romania:
Ana Maria Postolache / Marketing Specialist Mother & Child Care, Diana Ștefan / Digital Marketing Manager
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…