P&G, desemnat marketerul deceniului
Reading Time: < 1 minutProcter & Gamble a primit distincția “Brand Marketer of the Decade”, pentru creativitatea reclamelor sale, în cadrul Cannes Lions Live.
P&G s-a clasat în top prin palmaresul celor 243 de premii la Cannes Lions pe care le-a obținit din 2010 până în prezent: 7 Grands Prix, 1 Grand Prix for Good, 3 Creative effectiveness Lions, 2 Titanium, 49 Gold, 4 Glass, 77 Silver și 100 Bronze Lions.
Două dintre cele cele mai importante campanii P&G de-a lungul timpului:
#LikeAGirl pentru Always – a provocat renunțarea la stereotipurile asociate femeilor și fetelor, prin creșterea încrederii acestora
#ShareTheLoad pentru Ariel (2017 ) – a urmărit să reconstruiască diferit miturile, privind rolurile pe care femeile și bărbații le împart într-o gospodărie.
Foto: P&G
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz