Marketing

Peugeot își schimbă logo-ul și lansează prima campanie de brand din ultimii 10 ani

Reading Time: 2 minute

Cel mai vechi brand auto din lume încă activ pe piață, Peugeot, a prezentat joi, 25 februarie, noul logo al mărcii, o emblemă cu un cap de leu.

Leul este simbolul tradițional al Peugeot. Marca a avut din 1850 până acum doar 10 logo-uri, toate purtând emblema leului.

Noua emblemă vine după ce în ultimii zece ani Peugeot și-a reînnoit în totalitate gama de vehicule, trecând și la electrificarea acesteia, atât la autoturisme, cât și la vehiculele comerciale ușoare.

„Cu noua identitate vizuală și cu noul logo, Peugeot îmbină istoria și hiper-modernitatea. Cu acest nou logo, Marca PEUGEOT își propune să cucerească noi teritorii, să-și accelereze creșterea pe plan internațional și să devină un ambasador al stilului și savoir-faire-ului franțuzesc”, se arată într-un comunicat al companiei.

Prin noua identitate vizuală, marca le propune utilizatorilor să se bucure de prezent cu ajutorul unei experiențe complete unitare, de la vehicule la concesionari autorizați, produse asociate, site-uri web, mijloace de comunicare, și signalistică.

Prima campanie de marcă din ultimii 10 ani: Lions of Our Time

Noua imagine de brand aduce și o nouă campanie derulată la nivel internațional, prin care Peugeot abordează clienții existenți ai mărcii, dar și pe cei potențiali.

„Peugeot celebrează leii de astăzi, indiferent de vârstă, cultură sau mediu. Leii de astăzi nu se mai află în căutarea puterii sau a banilor, ci mai degrabă în căutarea unui timp de calitate”, precizează comunicatul companiei.

Pentru că noua experiență Peugeot nu se limitează doar la concesionarul autorizat sau la site-ul web, marca lansează și o nouă colecție lifestyle ce cuprinde îmbrăcăminte, articole din piele, accesorii fashion și electronice, tacâmuri, articole de papetărie, machete.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Numărul autorizațiilor de construire din București s-a redus la jumătate, iar suprafața utilă a scăzut cu 62% în ultimii trei ani

Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…

o oră ago

Părinții din mediul rural consideră că uneori e nevoie să bați copiii pentru a-i educa

World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…

o oră ago

Gabriel Ghiță, Mastercard: Personalizare cu ajutorul datelor

Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…

2 ore ago

Mercedes și E.ON colaborează pentru dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru clienții business

Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…

3 ore ago

Caroli lansează Humus Maestro, o selecție de cinci variante de humus fără E-uri

Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea…

3 ore ago

66 CEO se alătură unui program executiv accelerat

Beyond Business School, companie fondată de antreprenorii în serie Andra Ghibuțiu și Grégoire Vigroux, anunță lista finală cu cei 66…

3 ore ago