Peugeot își schimbă logo-ul și lansează prima campanie de brand din ultimii 10 ani
Reading Time: 2 minuteCel mai vechi brand auto din lume încă activ pe piață, Peugeot, a prezentat joi, 25 februarie, noul logo al mărcii, o emblemă cu un cap de leu.
Leul este simbolul tradițional al Peugeot. Marca a avut din 1850 până acum doar 10 logo-uri, toate purtând emblema leului.
Noua emblemă vine după ce în ultimii zece ani Peugeot și-a reînnoit în totalitate gama de vehicule, trecând și la electrificarea acesteia, atât la autoturisme, cât și la vehiculele comerciale ușoare.
„Cu noua identitate vizuală și cu noul logo, Peugeot îmbină istoria și hiper-modernitatea. Cu acest nou logo, Marca PEUGEOT își propune să cucerească noi teritorii, să-și accelereze creșterea pe plan internațional și să devină un ambasador al stilului și savoir-faire-ului franțuzesc”, se arată într-un comunicat al companiei.
Prin noua identitate vizuală, marca le propune utilizatorilor să se bucure de prezent cu ajutorul unei experiențe complete unitare, de la vehicule la concesionari autorizați, produse asociate, site-uri web, mijloace de comunicare, și signalistică.
Prima campanie de marcă din ultimii 10 ani: Lions of Our Time
Noua imagine de brand aduce și o nouă campanie derulată la nivel internațional, prin care Peugeot abordează clienții existenți ai mărcii, dar și pe cei potențiali.
„Peugeot celebrează leii de astăzi, indiferent de vârstă, cultură sau mediu. Leii de astăzi nu se mai află în căutarea puterii sau a banilor, ci mai degrabă în căutarea unui timp de calitate”, precizează comunicatul companiei.
Pentru că noua experiență Peugeot nu se limitează doar la concesionarul autorizat sau la site-ul web, marca lansează și o nouă colecție lifestyle ce cuprinde îmbrăcăminte, articole din piele, accesorii fashion și electronice, tacâmuri, articole de papetărie, machete.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz