<p> Incepand cu data de 1 septembrie, Petre Sandru va ocupa functia de Market Operations Director pentru Romania si Moldova, o pozitie creata in noua structura a Regiunii Europa de Sud-Est din cadrul Companiei Coca-Cola.</p> <p> </p> <p> Noua pozitie survine in urma reorganizarii, incepand cu 1 august, a Central Southern Europe (CSE) Business Unit, prin trecerea de la cinci regiuni la patru, fiecare dintre acestea reflectand regiunile recent anuntate ale Coca-Cola Hellenic.</p> <p> </p> <p> In noua sa functie, Petre Sandru va fi responsabil de intreaga activitate a Companiei Coca-Cola din Romania si Moldova si ii va raporta direct lui Vikas Chawla – Franchise Operations Director pentru Regiunea Europa de Sud-Est, numit in aceasta functie incepand cu 1 octombrie.</p> <p> </p> <p> In aria de responsabilitate a lui Petre Sandru vor fi gestionarea in parteneriat cu imbuteliatorii a operatiunilor comerciale si dezvoltarea strategiilor de optimizare a vanzarilor si profitabilitatii, coordonarea procesului de planificare pe termen mediu si lung din fiecare tara, precum si definirea si implementarea strategiilor de marketing si comunicare pentru cele doua tari.</p> <p> </p> <p> Cu o experienta de 8 ani in cadrul Companiei Coca-Cola, el a fost responsabil pana in prezent de activitatile comerciale din patru tari din regiune: Romania, Moldova, Bulgaria si Albania.</p> <p> </p> <p> Inainte de a se alatura Companiei Coca-Cola, Petre a lucrat timp de 8 ani pentru JT International/RJ Reynolds, unde a ocupat diferite pozitii ce includ vanzari, trade marketing, marketing, logistica si achizitii.</p> <p> </p> <p> In Romania, Sistemul <a href=”http://www.thecoca-colacompany.com”>Coca-Cola</a> este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania).</p> <p> </p> <p> </p>
Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…
Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…
A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…
Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…
Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…
PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…