Peste 83% dintre clientii Volksbank cu credite in franci au acceptat oferta de conversie
Reading Time: 2 minuteUn numar de 14.712 (83,12%) dintre clientii eligibili ai Volksbank Romania (VBRO) cu imprumuturi in franci elvetieni au acceptat oferta de conversie propusa de VBRO și de Banca Transilvania (BT) iar 95,90% dintre aceștia au ales leul ca moneda de conversie, a anuntat Banca Transilvania, intr-un comunicat de presa.
Oferta de conversie, desfasurata pe parcursul a trei luni, a constat in oferirea unei reduceri de 22,5% pentru cei care au convertit creditele VBRO din CHF in lei sau in euro, aplicabila soldului creditului curent rezultat ca urmare a diminuarii cu comisionul de risc/administrare platit efectiv si nerecuperat de clienti pana la data conversiei.
“Multumim clientilor Volksbank Romania pentru incredere, ne dorim ca aceasta oferta sa fie inceputul unei colaborari pozitive, pe termen lung. De asemenea, multumim echipei mixte Volksbank Romania — Banca Transilvania, pentru cele peste 240.000 de ore dedicate colaborarii cu clientii VBRO, pe parcursul campaniei. Aprecierea noastra se indreapta, de asemenea, catre Uniunea Notarilor Publici și notarilor implicati, pentru rabdarea și ajutorul acordat in implementarea acestui proiect de responsabilitate sociala”, a declarat Omer Tetik, directorul general al Bancii Transilvania.
In prezent, la Volksbank Romania se desfasoara o noua campanie, prin care datoria aferenta creditelor curente ale clientilor VBRO persoane fizice, indiferent de moneda imprumutului, este diminuata cu echivalentul sumelor achitate de acestia ca sicomision de risc/de administrare si/sau de rezerva minima obligatorie si nerestituite anterior. Diminuarea datoriei se realizeaza automat, pana la data de 30 septembrie a.c. Solutia are efect pozitiv asupra a aproximativ 15.000 de clienti ai Volksbank Romania.
Pentru structurarea integrarii Volksbank Romania in cadrul BT, Banca Transilvania colaboreaza cu firma de consultanta A.T. Kearney. Cu peste 90 de ani de traditie in consultanta, compania este prezenta in 40 de tari din intreaga lume, fiind activa in Romania, de peste 10 ani.
Rezultatele campaniei de conversie a creditelor CHF:
- 14.712 de clienti Volksbank Romania, adica 83,12% din cei vizati, au acceptat oferta;
- 17.619 de clienti VBRO, reprezentand 99,54% dintre cei vizati, s-au programat pe parcursul campaniei pentru a le fi prezentata oferta de catre echipele VBRO si BT;
- 95,90% dintre clientii care au acceptat oferta au ales leul ca moneda de conversie;
- Echipa mixta implicata in aceasta campanie a cuprins 530 de persoane din cele doua banci, din retea si Sediile Centrale;
- Au avut loc peste 35.000 de intalniri intre echipa mixta si clientii Volksbank Romania care au semnat oferta de conversie;
- Peste 200 de notari au contribuit la implementarea cu succes a acestui proiect de responsabilitate sociala.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz